Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg har 1 foreldre jeg bor hos, 5 søsken og mamma tjener ikke så altfor mye. Hvorfor får ikke jeg rundt 20.000 som alle andre gjør da?
Har du fylt ut alt riktig? Hvor mange av søskenene dine er under atten? Og. Uh. Wow. Kondolerer. Jeg fikk rundt 1750.

4 er under 18, men siden 3 av dem er stesøsken så tror jeg ikke de blir tatt med (men de som er halvsøsken er under 18). Men jeg tror jeg vet hvorfor jeg får så lite, jeg har akkurat flyttet hjem til mamma, og kanskje ikke alle papirene på det er blir gjort ferdig og sånt.

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvorfor du gikk lei av Oblivion.

Munken snakket om så mye rart, så jeg slo til kompisen hans. Da kom de med sverd og jeg fikk opp melding om jeg ikke kunne bytte våpen mens jeg var i kamp. Så jeg måtte forsvare meg med bare nevene.

 

Det hjalp ikke at jeg hadde vandret rundt i grotter i tre kvarter først heller.

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvorfor du gikk lei av Oblivion.

Munken snakket om så mye rart, så jeg slo til kompisen hans. Da kom de med sverd og jeg fikk opp melding om jeg ikke kunne bytte våpen mens jeg var i kamp. Så jeg måtte forsvare meg med bare nevene.

 

Det hjalp ikke at jeg hadde vandret rundt i grotter i tre kvarter først heller.

 

Så, basically, alt med mer dialog enn Quake 2 er for komplisert for deg. Ok, styr unna Fallout 3. 1 og 2 også, for den saks skyld. Og vær glad du ikke begynte din TES-karriere med Morrowind, der er ikke dialogen basert på "maks antall ord = det vi kan stappe inn nederst på en middels TV-skjerm". De sier, like, totally, mye, you know.

 

Forresten kan du skifte våpen i kamp, bare ikke akkurat mens du blokker eller angriper.

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste Atsjonas som får lite i stipend. Fikk 850 jeg også, noe vi får uansett hvis vi søker og de går rett til det å få leid en pc fra skolen i år, noe jeg må siden den her bare fungerer i rundt 1 time hver dag i sikerhetsmodus. Selv bor jeg hos faren min og ste moren min, har 2 søsken her (har 2 andre også), Faren min tjente under minstelønna det året som tellte, stemoren min sin intekt teller ikke med på søknaden, Jeg har riktignok tjent fett med penger selv. Men det må gå til klær, diverse ting jeg trenger (spill, mat, transport, gaver). Hva står jeg igjen med etter lønna da, nesten ingenting, og det skal være nok til det speilrefleks kameraet jeg trenger, film kamera, diverse ekstraprogramer som ikke følger med på pcen vi får fra skolen osv. Greit jeg har et speilrefleks kamera, så det er ikke så stor nød for det enda.

 

Ah... sinna post på lånekassen ah... nå¨lever nok pcen min i bare 10-15 min igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Du er ikke den eneste Atsjonas som får lite i stipend. Fikk 850 jeg også, noe vi får uansett hvis vi søker og de går rett til det å få leid en pc fra skolen i år, noe jeg må siden den her bare fungerer i rundt 1 time hver dag i sikerhetsmodus. Selv bor jeg hos faren min og ste moren min, har 2 søsken her (har 2 andre også), Faren min tjente under minstelønna det året som tellte, stemoren min sin intekt teller ikke med på søknaden, Jeg har riktignok tjent fett med penger selv. Men det må gå til klær, diverse ting jeg trenger (spill, mat, transport, gaver). Hva står jeg igjen med etter lønna da, nesten ingenting, og det skal være nok til det speilrefleks kameraet jeg trenger, film kamera, diverse ekstraprogramer som ikke følger med på pcen vi får fra skolen osv. Greit jeg har et speilrefleks kamera, så det er ikke så stor nød for det enda.

 

Ah... sinna post på lånekassen ah... nå¨lever nok pcen min i bare 10-15 min igjen i kveld.

 

 

africa_starving_children.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...