Eplefe Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 " Den ting eller den lekam som me her har (tegning) er ein terning. Me kan mæla han i 3 leider, frå vinstre til høgre, nedanfrå uppetter og framanfrå attetter" Direkte sitat fra en geometribok fra Sogn anno 1932. Kjenner jeg er litt glad for at de tonet ned hvor dialektnært man hadde lov å skrive landsmål/nynorsk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 God morgen, god morgen. Hvordan står det til i det vidstrakte land i dag? Cola Zero :o , ostepop, kanel giffler, Pizza. I has it. Sunn norsk ungdom, m i rite? Oh the blasfemy! :o Men ellers ser det bra ut. @Eplefe: Det skremmer meg nesten at jeg forsto det der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 God morgen, god morgen. Hvordan står det til i det vidstrakte land i dag? Her står det fint til. Vi sitter nå her og slapper av etter gårsdagen. Kjekt med forumfest. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Bare jeg som slet med å vise interesse ovenfor artikkelen om Fable på forsida? Aner ikke hvorfor, men det å skrive, og forsåvidt forstå velartikulert(e) artikler/tekster har aldri vært min sterke side. Forsåvidt ikke en side av meg i det hele tatt, jeg kan det ikke. :| Endret 23. august 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Inglorious Basterds i kveld *tar på meg skjørt og danser hula* Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Inglorious Basterds i kveld *tar på meg skjørt og danser hula* Takket være bilder av deg, så klarte jeg å se det for meg. Det var ett vakkert syn. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Inglorious Basterds i kveld *tar på meg skjørt og danser hula* Du sier noe, kanskje jeg og skulle ta turen ned til kinoen ikveld. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Skal lage meg 2x Cheese burger snart, med speilegg oppå. That's right. Det er awesomeness. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Drittdag. Og enda i overkant av to timer til jeg kan ta to piller og hilse på puten (dessuten ender helt sikkert dagen med at jeg blir liggende våken og gjøre absolutt ingenting i timevis fordi de to pillene frister utrolig lite når jeg har sovet et år uten dem). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Skal de designe spill som krever borti mot 5 minutter med saving og loading hver gang jeg trekker av kan det være det samme, da spiller jeg heller noe som er designet for å være underholdende. Nå var det du som sa at du var i en tilsynelatende uløselig situasjon - jeg håper inderlig at de aller færreste trenger å saveloadestyre for hver gang de angriper noe. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Yay Stavanger i morgen jaja Lenke til kommentar
Safir Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Kanskje jeg rekker å se Inglorious Basterds igjen selv =D. Den er så bra at jeg nesten må se den enda en gang til, så. Endret 23. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Hallo. Hjemme fra hytten igjen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Sånn. Nå skal siggen forbli lik en stund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Can atheists be parents? Go-go, religionsdiskusjon! \o/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 All denne snakkingen rundt Inglorius Basterds har virkelig.... gjort meg drittlei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Min mor er ateist, og hun er mer enn kapabel til å være en forelder. De som virkelig føler at religion/tro har noe å si når det kommer til å være en ansvarsfull verge burde ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Begge mine foreldre er ateister, det er et under at jeg kom meg gjennom barneskolen uten å skyte heroin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Orker ikke å si mer enn at jeg har en drøm om at religion vil være en ting folk ler av at noen kunne tro på før min tid et over. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg mener religion kan være en fin ting, det er mange folk som rett og slett ikke har noe annet enn troen så hvorfor er det så viktig å presse på de at det de tror på bare er humbug? Endret 23. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå