Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal fikse 1100/1100 I BioShock selv.

 

Jeg har planer om å stable alle spillene jeg eier oppå hverandre en gang. Se om de er høyere enn meg (1.80). Har ca 40 PS 2-spill, 6 PS1 spill (Jeg finner ikke igjen alle de andre!? :(), ca 20 X360 spill og 30 pc-spill inkludert smått og stort på Steam.

 

Egentlig kan jeg fort regne det ut allerede nå ved å finne høyden på et liggende dvd-cover og gangen med antallt spill jeg har tilsammen, men sjansen for å stable til alt raser et par-tre ganger frister mer.

 

Male Poison Ivy lzm

 

 

Er han like sexy blir jeg homo tvert.

 

Laland er sexy nok til å bli homo tvert nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

I dag, på en søndag, skal jeg spille fotballkamp. Fy så lei jeg er av fotball. Jeg har spilt siden 1. klasse, altså i 9-10 år, og jeg begynner å bli helvetes lei. Fotball kan være en veldig morsom sport, men de siste årene har det blitt så ekstremt ferdighets- og prestasjonsfokus at det er til å bli syk av. Men jeg må jo liksom holde på med noe, hvis ikke blir jeg sett på som den late slappfisken..

Lenke til kommentar
DA var jeg ferdig med chapter 1 på dead space... Er litt kjedelig når jeg og en kompis spilte til chapter 3 på en dag så jeg vet allt som skjer.

 

Fortsatt 9 kapitler igjen ;)

 

Sitter fast i FO 3 jeg også. Greide til slutt å klore meg gjennom kloakken men da møtte jeg en liten skorpion og da har jeg ikke helse, ammo eller tålmodighet til å blåse 90% treffsikkerhetsskudd.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Lagre før du skyter, så kan du bare loade om du ikke fikk det til. Jeg skjønner ikke hvorfor dere synes Fallout er så vanskelig. :\

Jeg synes det var tricky helt i begynnelsen, men etterhvert som jeg fikk stimpacks og litt skills ble det jo superenkelt.

 

Edit: Ikke så enkelt at det ble kjedelig, men så enkelt at det var mest gøy.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å komme meg til meg og Zealuu sin xbox og spille. Om jeg så må binde ham fast til sengen skal jeg ha xboxen.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Skal de designe spill som krever borti mot 5 minutter med saving og loading hver gang jeg trekker av kan det være det samme, da spiller jeg heller noe som er designet for å være underholdende.

 

Hører også andre si at det er lettere jo lenger ut man kommer men da må man for faen ikke gjøre det umulig til å begynne med.

 

Det verste er at det er så forbanna vanselig at jeg er innbitt på å en gang greie det bare for å greide det.

Lenke til kommentar
Jeg vil nå si at jeg synes King Kong ser bedre ut enn The Dark Knight på Blu-Ray. Det er sånlye mer detaljer og liv i modellene og figurene i King Kong i forhold til TDK. Nei, om det er en film som kan reklamere for HD film er det King Kong.

3 timers torturering av en ape hoppet ikke jeg i taket for.

Lenke til kommentar

Har sett (deler av) King Kong på HD-DVD og det såg fantastisk bra ut, men filmen er allikevel ikkje så bra at eg ser den igjen med det første. Derfor vart det Dark Knight på Blu-ray. Liker desse Superhelg-tilboda som Elkjøp kjører, og fri frakt på film og spel er heller ikkje feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...