Gal_ape Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 God morgen folkens. Herre, tror jeg satt oppe til 4 halv 5 og bare dilla i ps.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ser på første episode av Generation Kill, er serien bra? Virker litt artig. Jeg synes den var jævli bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nå skal jeg se den siste Sopranos-epiosden. Wish me luck.Etter det--> Oh, the emptyness. Oh, the emptiness indeed. Ser på første episode av Generation Kill, er serien bra? Virker litt artig. Det er jævlig bra. Det at det kommer fra HBO kvalitetssikrer det hele. Føler jeg må nevne The Wire, Band og Brothers og Rome også. - Done, done and done. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ser på første episode av Generation Kill, er serien bra? Virker litt artig.Det er made of win og awesomeness.JEG HAR FJERNET BILDET NÅ, FOLKENS. SLAPP AV. DET GÅR BRA. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Merkelig hvordan man kan slite ved noe i et spill i et par måneder, for så ta en pause, komme tilbake, og klare det på første forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Merkelig hvordan man kan slite ved noe i et spill i et par måneder, for så ta en pause, komme tilbake, og klare det på første forsøk. Sånn er det nesten alltid på vanskelige sanger på Guitar Hero og Rock Band. Man kan sitte med en sang i timer, forså å ta en pause og ta den på første forsøk en stund etter. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 God Morgen. Skal se Spaced nå ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sånn mellom oss to likte jeg slutten på Sopranos ganske godt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er helt våt i buksene etter å ha sett Star Wars: The Old Republic gameplay.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Løvenes Konge er Shakespeare med Happy Endings. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg hater å stå opp. Den deilige, varme sengen med to herlige puter og en dyne fra himmelen er tungt å gi slipp på. Hvorfor må vi egentlig opp på en søndag? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er helt våt i buksene etter å ha sett Star Wars: The Old Republic gameplay.. Nå tvinger du meg til og lete gjennom HELE interwebben etter gameplay -,- God morgen Morgenens sang: http://open.spotify.com/track/3qimHt2wR28G8EvGS2gbKs Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg hater å stå opp. Den deilige, varme sengen med to herlige puter og en dyne fra himmelen er tungt å gi slipp på. Hvorfor må vi egentlig opp på en søndag? Så du ikke blir som folk som faktisk bokstavlig talt gror fast i sengelakenet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er helt våt i buksene etter å ha sett Star Wars: The Old Republic gameplay.. Nå tvinger du meg til og lete gjennom HELE interwebben etter gameplay -,- God morgen Morgenens sang: http://open.spotify.com/track/3qimHt2wR28G8EvGS2gbKs Here you go: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7088 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så du ikke blir som folk som faktisk bokstavlig talt gror fast i sengelakenet. Ikke meg imot. Tenk så greit å bare kunne sove hele dagen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det bildet funka Eplefe! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så du ikke blir som folk som faktisk bokstavlig talt gror fast i sengelakenet. Ikke meg imot. Tenk så greit å bare kunne sove hele dagen! Sant nok, for ikke å glemme blomsterkappen du får! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Se her, her har vi jo både yrke, make og navn til meg. Det er ikke dårlig. Men.. jeg har over 35 spill til Xbox 360 og PS3 tilsammen, ikke medregnet arcadespill. Og det er bare ètt spill som virkelig frister. Bioshock. Jeg elsker det spillet! Nå skal det jaggu meg bli 1100/1100 GS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå