psyched Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er ekstremt tørst nå Tror jeg legger meg og drikker litt juice i morgen God natt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har oppdatert profilen min. Jeg er supertrøtt men har ikke lyst til å sove. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har oppdatert profilen min. Jeg er supertrøtt men har ikke lyst til å sove. Du har en feil link... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det noe galt med meg hvis jeg var mer fristet til å teste noen av de 3 nye spillene mine idag, framfor å vorse med bare jenter, deretter live Postgirobygget (BLEH!), så byen og til slutt burzdag hos ei jente fra ungdomsskolen? =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg har oppdatert profilen min. Jeg er supertrøtt men har ikke lyst til å sove. Du har en feil link... Feil link hvor? Endret 23. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Er det noe galt med meg hvis jeg var mer fristet til å teste noen av de 3 nye spillene mine idag, framfor å vorse med bare jenter, deretter live Postgirobygget (BLEH!), så byen og til slutt burzdag hos ei jente fra ungdomsskolen? =/ Multitasking ftw. Natta, måtte bare høre en laaang Infected Mushroom sang før jeg la meg, jeg blir trøtt av de -_- Edit:Eplefe det ene bildet ditt på profilen din funker ikke. Endret 23. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Er det noe galt med meg hvis jeg var mer fristet til å teste noen av de 3 nye spillene mine idag, framfor å vorse med bare jenter, deretter live Postgirobygget (BLEH!), så byen og til slutt burzdag hos ei jente fra ungdomsskolen? =/ Multitasking ftw. Natta, måtte bare høre en laaang Infected Mushroom sang før jeg la meg, jeg blir trøtt av de -_- Edit:Eplefe det ene bildet ditt på profilen din funker ikke. He said it! Men NÅ skal jeg slutte og lurke! God natt Endret 23. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er fremdeles oppe! Aner ikke om jeg skal være kameramann i morgen eller noe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Våken! Vondt i halsen og trøtt som juling. Not the best of mornings. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Aner ikke om jeg skal se på en film eller legge meg igjen.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Legge deg og se på film er ikke et alternativ? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har oppdatert profilen min. Jeg er supertrøtt men har ikke lyst til å sove. Du har en feil link... Feil link hvor? Var en inactive link, vertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jepp, det er tilsynelatende et bilde som ikke funker Eplefe. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er et bilde som ikke synes på profilen din, Eplefe. Sånn hvis du ikke har fått det med deg. Tror det bare står 5-6 ganger på denne siden. God morgen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Det er et bilde! Et bilde! Bilde, bilde bilde! Ehehehehhh...såeh. Jobb i dag. Endret 23. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jepp, det er et bilde som ikke funker. Bildet ditt funker ikke. Funker ikke bildet ditt? Nei. Nei, ikke bildet ditt funker. Ditt bilde, nei funker ikke. Ikke bildet ditt funker nei. God morgen drugiS! Jeg har eti paracet, pinex, frokost og drukket 3 kopper svart kaffe og ett glas med c vitamin brusetablett. Formen begynner å føles nesten ok. Nå skal jeg se den siste Sopranos-epiosden. Wish me luck. Endret 23. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Legge deg og se på film er ikke et alternativ? Nope. Har tenkt til å se Knowing nuhh. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Æsj, hadde planlagt en 10-12 timer effektiv wow spilling nå, akkurat flytta charren over til Pvp. Så viser det seg at jeg må hjelpa pappan min å bære noe greier. Nå skal jeg se den siste Sopranos-epiosden. Wish me luck. Etter det--> Oh, the emptyness. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ser på første episode av Generation Kill, er serien bra? Virker litt artig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg skal lese 30 sider om sosiale systemer i dag. Kan bli festlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå