Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Altså, hvem tar på seg skylden for å ha stemt på pepsi max? O_o *Raises hand* Cherry coke er best! Og Dr.Pepper. Begge to har Cola smak så add de til pollen Vi kan ta de her til å begynne med. Kan legge til flere alternativer i en senere poll! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Pepsi Max, TAB og alle andre i den familien smaker forferdelig overdrevent kunstig søtt. All annen brus er litt bedre, men det er ikke så veldig spennende å drikke vann med masse sukker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vanlig Pepsi er i overkant søt. Er med på den. Men syntes Pepsi Max er den absolutt beste cola-brusen, utenom Coca Cola, som jeg bare drikker på lan. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Pepsi er overdrevent søt, mens Pepsi Max er godt? Hvordan får du det til å stemme at Pepsi er søtere enn Pepsi Max? Jeg har sikkert ikke drukket verken Pepsi eller Cola på et år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan kanskje ha noe med det at det er sukker i vanlig Pepsi, mens Pepsi Max bruker noen "skumle" sukkererstattere istedet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kunstig sukker er x200 søtere enn vanlig sukker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da kan det være noe jeg innbiller meg. Men still, syntes vanlig Pepsi er meget mye søtere enn Pepsi Max. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kunstig sukker er x200 søtere enn vanlig sukker. This. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind. Da er det godt vi alle har valget! Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind. Alt er livsfarlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Man kan drunke av vannforgiftning, og får du for mye oksygen.. det er ikke pent! :-/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå skal jeg spille Halo Wars online. Det er i hvert fall livsfarlig. Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Best vi forbyr det! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg drikker faktisk ikke brus jeg da! Og i hvertfall ikke cola! Så hva med et alterativ i pollen der du kan si at man ikke drikker brus eller noe sånt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller, så kan du, liksom, bare.. ikke stemme! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg drikker faktisk ikke brus jeg da! Og i hvertfall ikke cola! Så hva med et alterativ i pollen der du kan si at man ikke drikker brus eller noe sånt! Da er vi to. For en awesome ny avatar. Jeg installerer Halo Wars as we speak. Multitasking FTW. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Grrrrr. Jeg var oppe til 05.17 i går, men mistet internettet slik at jeg ikke fikk utropt meg selv til kongen av SO Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind. Det har aldri blitt bevist at det er farlig, men det har heller aldri blitt bevist at det ikke er farlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det står som "misstenkelig" på en side over E-stoffer, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå