Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha. Det håper jeg inderlig ikke at du gjør. Blir litt for nasty. Du kan godt nevne mitt navn mens dere holder på da, så hun blir kjent med meg på den måten.

 

Å være der etter meg blir som å kaste en pølse inn i Trondheimshallen.

 

Laland du kom ikke med noe svar :(

Svar på hva da? Livet? Vi - dere, er her for å tjene meg. Ikke noe annet. Men nå er jeg ferdig med Prison Break sesong 2. Det er pretty darn epic!

 

Og jeg som satte penga mine på at det var 42.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Og Laland. Jeg har en hardisk fra en bærbar pc som jeg skal ha i min stasjonære. Men min ATA kabel passer ikke... Hva er det som er feil? Den er fra en iBook G4 om det har noe og si.

Sata eller Pata? Hvis den er fra en laptop, så gammel som en G4, gjetter jeg på PATA. Med SATA er det ingen forskjell fra 2.5" og 3.5". Du må finne et adapter som gjør at du kan bruke en 2.5" med 3.5" koblinger.

PATA. Har slike adaptere et navn?

Jeg har en PATA hardisk men ikke adapter eller kabel... What 2 do?

Lenke til kommentar

Haha. Det skal mer til enn noen bilder av en fin jente før jeg fapper ja, så bare slapp av :)

 

Gikk nok ikke på den siste, du.

 

"The Villanden 2009-version is built with a self-adapting learning processor. If he makes a mistake, it is recorded, and when facing a similar situasion, he will choose an alternative solution."

Lenke til kommentar
Neivel! Siden ingen vet det må jeg bare komme med fasiten, gitt. ^^

 

Den andalusiske hund eller Un chien andalou (1929), en surrealistisk kortfilm laget av Salvador Dalí og regissøren Luis Buñuel . Kanskje den mest kjente surrealistiske filmen laget.

Jeg sa jo at det var Den andalusiske hund/Un chien andalou.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Loli: Hvis du ser litt lenger opp på siden her, så ser du dette:

Neivel! Siden ingen vet det må jeg bare komme med fasiten, gitt. ^^

 

Den andalusiske hund eller Un chien andalou (1929), en surrealistisk kortfilm laget av Salvador Dalí og regissøren Luis Buñuel . Kanskje den mest kjente surrealistiske filmen laget.

 

Se der ja.

 

Wildheart: Hvor ble det av den barmfagre anime-jenten vi alle var så glad i?

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...