Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Fordi ikke alle har like awesome gehør som meg. Egentlig begynte hele greien med de to sangene, og så så jeg SYTYCD og de brukte Halo, og jeg klarte ikke la være å tenke på Umbrella. Så bare ballet det på seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Woho, gratizz, Jonas. Btw, hva var favorittlaget ditt når du var mindre? (Eller nå?) Vålerenga. Utenlandske lag har jeg aldri brydd meg om. Utenom Real Madrid, men det var bare en liten periode. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Bra, eneste brukbare utenlandske lag er United. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Bra, eneste brukbare utenlandske lag er United.Det er derfor de vinner hele ti... - ÅNEI VENT NÅ. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Der tar du feil, HCG. Det er mange andre brukbare lag enn D.C United. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Fordi ikke alle har like awesome gehør som meg. Egentlig begynte hele greien med de to sangene, og så så jeg SYTYCD og de brukte Halo, og jeg klarte ikke la være å tenke på Umbrella. Så bare ballet det på seg. Finnes det noen url til denne listen din? Jeg har lyst til å høre serru. Inglorious Basterds var herlig. Og jeg har forelsket meg i en ny dame som aldri så mye som kunne finne på å se i min genrelle retning. Hun var forøvrig mye vakrere med hestehale og kinovaktmesterarbeidstøy enn rød kjole. Bra, eneste brukbare utenlandske lag er United. Newcastle United er helt herlige ja, men de mangler Alan Shearer. Skal det diskuteres fotball finner jeg en annen tråd å henge i. Endret 22. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Eplefes TotallySoundsLike-spilleliste. Værsågod! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Nå er det noe rart pågang.. De siste ukene har jeg plutselig folk jeg aldri livet har sendt venneforespørsel til (eller vet hvem er) godtatt min venneforespørsel. Jeg har egentlig ikke noe imot å ha mange venner, men det er litt merkelig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Alle vet at Man United er det laget man bruker begrepet United mest på. True story. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Eplefes TotallySoundsLike-spilleliste. Værsågod! Herlig. Helt herlig. Glemme Zealuu og flytte til Råholt? Nå er det noe rart pågang.. De siste ukene har jeg plutselig folk jeg aldri livet har sendt venneforespørsel til (eller vet hvem er) godtatt min venneforespørsel. Jeg har egentlig ikke noe imot å ha mange venner, men det er litt merkelig. Og jeg som trodde det var fiender man fikk og venner man kjøpte. Endret 22. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Natta. ^^, Endret 22. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker det om D.C. United. Jeg visste ikke at du mente de røde tåpene fra Manchester. Er drakten rød skal det være et dansk ølbryggeri på fronten! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker det om D.C. United. Jeg visste ikke at du mente de røde tåpene fra Manchester. Er drakten rød skal det være et dansk ølbryggeri på fronten!Haha, du er morsom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg er ikke morsom. Jeg er dønn seriøs. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Laland er seriøs. Dette er ikke morsomt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg er ikke morsom. Jeg er dønn seriøs.Du er morsom fordi du er seriøs. Natta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Eplefes TotallySoundsLike-spilleliste. Værsågod! Herlig. Helt herlig. Glemme Zealuu og flytte til Råholt? Litt vanskelig, gitt. Nå er jo jeg fryktelig forelsket i Zealuu OG Bergen, å droppe begge deler ... Mission Impossible. 8D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker det om D.C. United. Jeg visste ikke at du mente de røde tåpene fra Manchester. Er drakten rød skal det være et dansk ølbryggeri på fronten! There's only one United. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker det om D.C. United. Jeg visste ikke at du mente de røde tåpene fra Manchester. Er drakten rød skal det være et dansk ølbryggeri på fronten! There's only one United. Er det tilfeldigvis de som ligger på tiendeplass på tabellen, det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Eplefes TotallySoundsLike-spilleliste. Værsågod! Herlig. Helt herlig. Glemme Zealuu og flytte til Råholt? Litt vanskelig, gitt. Nå er jo jeg fryktelig forelsket i Zealuu OG Bergen, å droppe begge deler ... Mission Impossible. 8D Rats. Da får jeg satse på det nest beste, my never-will-be (og de er det en del av!) Mèlanie Laurent. Endret 22. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå