Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å i helv... Jeg lager en "totally sounds like" spilleliste hvor jeg parer sanger som er skremmende like på et eller annet (Beyonce synger "Let me see your halo-halo-halo" og Rihanna "Under my umbrella-ella-ella" etc.), og jeg ble nettopp overrasket. Hadde et vagt minne om at en Bette Midler-låt minnet litt om You Raise me Up, men de er jo faen KLISS LIKE.

Anastacia - Paid My Dues og Avenged Sevenfold - Critical Acclaim. Hør på introene, og du vil miste pusten.

 

Også har vi selvfølgelig Coldplay - Viva la Vida og Joe Satriani - If I Could Fly.

 

Om noen her med 360 vil utfordre meg i FIFA, er det bare å sette i gang. Jeg tror statsen min online der er sånn rundt 30-0 8D

Tror jeg har Fifa 07 liggende, men jeg skal se om jeg kjøper Fifa 10 når det kommer.

Lenke til kommentar
Å i helv... Jeg lager en "totally sounds like" spilleliste hvor jeg parer sanger som er skremmende like på et eller annet (Beyonce synger "Let me see your halo-halo-halo" og Rihanna "Under my umbrella-ella-ella" etc.), og jeg ble nettopp overrasket. Hadde et vagt minne om at en Bette Midler-låt minnet litt om You Raise me Up, men de er jo faen KLISS LIKE.

Ah, det forklarer.

Den Jesus of suburbia låten har jeg lett etter, takk :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jonas, det er jeg med på! Hvor mange kan spille online der samtidig?

Var det ikke 10v10 som kom med i 08 versjonen eller noe sånt?

Høres brutalt og rasende festlig ut.

Helt fantastisk og. Kanskje fotballgutten i meg kan vokne litt igjen. :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...