Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, nå skjønner jeg endelig hva avataren til iHaral forestiller :D

 

Nå som jeg har sett store deler av Watchmen-filmen (skal se resten etter seiling i morgen,) burde jeg lese boka? Synes filmen var genial, selv om jeg ble litt "meh" når han Rocoshan eller whatever han heter ble tatt av maska på. Kulhetsfaktoren stupte så til de grader.

 

 

Boka bør så absolutt leses.

Lenke til kommentar
Ahh, nå skjønner jeg endelig hva avataren til iHaral forestiller :D

 

Nå som jeg har sett store deler av Watchmen-filmen (skal se resten etter seiling i morgen,) burde jeg lese boka? Synes filmen var genial, selv om jeg ble litt "meh" når han Rocoshan eller whatever han heter ble tatt av maska på. Kulhetsfaktoren stupte så til de grader.

Les tegneserien NÅ! Den er ti ganger bedre en filmen, og jeg elsker filmen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Laland: Meh på spillet.

Enig, han burde heller prøve originalen.

Du har spilt mye PDZ? Fikk det gratis, skjønner dere. ;)

Har du fått det alt?

 

Dette suger litt da; Fikk melding av lånekassen om at jeg kunne logge inn på mine sider for å se beløpet, men jeg har da ikke fått noen pinkoder... Whatteshit likzm..

Lenke til kommentar
Har du fått det alt?

Det har jeg. Takk skal du ha! :)

Dette suger litt da; Fikk melding av lånekassen om at jeg kunne logge inn på mine sider for å se beløpet, men jeg har da ikke fått noen pinkoder... Whatteshit likzm..

Må bare bestille det også. Tar noen dager før det kommer, men det kommer. Hentet et brev på skolen nå nylig som skal sendes tilbake til staten før jeg får penger på konto. Blir bra!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Du logger inn med fødselsnummeret ditt, Jonas.

Nopipoop. For å logge inn må jeg skrive fødselsnummeret mitt og et passord. For å registrere meg må jeg oppgi to pinkoder.

 

Har du fått det alt?

Det har jeg. Takk skal du ha! :)

Wowa det var kjapt!

Dette suger litt da; Fikk melding av lånekassen om at jeg kunne logge inn på mine sider for å se beløpet, men jeg har da ikke fått noen pinkoder... Whatteshit likzm..

Må bare bestille det også. Tar noen dager før det kommer, men det kommer. Hentet et brev på skolen nå nylig som skal sendes tilbake til staten før jeg får penger på konto. Blir bra!

Bestilte nuh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...