Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første DiRT er fremdeles et av de morsomste bilspiølene jeg har spilt på lenge, og er også det eneste bilspillet jeg har fullført på Xbox 360 (utenom Forza 2). Toeren er jeg sikker på at kommer til å kicke ass også. Noe som er litt surt for min del er at jeg ikke får nett før den 31. August (det ble til 12000/1000 fra Telenor), så jeg får ikke testet det ut. Ei heller får jeg den nye dæsjbord oppdateringen før da.

 

Men akkurat nå er jeg godt fornøyd. Jobbet til klokken 20:30 og kom hjem til hjemmelaget pizza og godteri. Jeg blir aldri lei av de to. Aldri har det smakt så godt som i kveld heller.

Lenke til kommentar
Men du dreper ikke noen med briller?

Det er umulig. Vi ser jo hvordan det har gått med Harry Potter, Sylar og Supermann. Enten så overlever man Avada Kedavra to ganger, får et samurai-sverd igjennom seg, eller så har man fått kryptonitt inn i seg en rekke ganger.

Sylar er faktisk død... Eller kroppen hans går rundt men det er ikke han som styrer den...

 

 

Visste at noen kom til å kommentere det der... Egentlig hater jeg dem ikke, men jeg blir så sur når de klager over databruken min. Sier at jeg kommer til å ende opp som en ball innen jeg er voksen og greier. Selv om jeg ikke hater dem, blir det godt å flytte ut.

 

Har et lite spm:

Hvor mange timer ved PCen en dag er for mye?

Er du alene hjemme er 7 timer uten mat formye. Er det andre hjemme er 4 timer formye :D

 

Ingen klumper her! :w00t:

:w00t:

Følte at jeg ikke trengte og kommentere dette :p

 

Og Laland. Jeg har en hardisk fra en bærbar pc som jeg skal ha i min stasjonære. Men min ATA kabel passer ikke... Hva er det som er feil? Den er fra en iBook G4 om det har noe og si.

Lenke til kommentar
Og Laland. Jeg har en hardisk fra en bærbar pc som jeg skal ha i min stasjonære. Men min ATA kabel passer ikke... Hva er det som er feil? Den er fra en iBook G4 om det har noe og si.

Sata eller Pata? Hvis den er fra en laptop, så gammel som en G4, gjetter jeg på PATA. Med SATA er det ingen forskjell fra 2.5" og 3.5". Du må finne et adapter som gjør at du kan bruke en 2.5" med 3.5" koblinger.

Lenke til kommentar
Og Laland. Jeg har en hardisk fra en bærbar pc som jeg skal ha i min stasjonære. Men min ATA kabel passer ikke... Hva er det som er feil? Den er fra en iBook G4 om det har noe og si.

Sata eller Pata? Hvis den er fra en laptop, så gammel som en G4, gjetter jeg på PATA. Med SATA er det ingen forskjell fra 2.5" og 3.5". Du må finne et adapter som gjør at du kan bruke en 2.5" med 3.5" koblinger.

PATA. Har slike adaptere et navn?

Lenke til kommentar

Ahh, nå skjønner jeg endelig hva avataren til iHaral forestiller :D

 

Nå som jeg har sett store deler av Watchmen-filmen (skal se resten etter seiling i morgen,) burde jeg lese boka? Synes filmen var genial, selv om jeg ble litt "meh" når han Rocoshan eller whatever han heter ble tatt av maska på. Kulhetsfaktoren stupte så til de grader.

Lenke til kommentar

Å i helv... Jeg lager en "totally sounds like" spilleliste hvor jeg parer sanger som er skremmende like på et eller annet (Beyonce synger "Let me see your halo-halo-halo" og Rihanna "Under my umbrella-ella-ella" etc.), og jeg ble nettopp overrasket. Hadde et vagt minne om at en Bette Midler-låt minnet litt om You Raise me Up, men de er jo faen KLISS LIKE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...