Sidious_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Siste dagen i Finland på en stund. I morgen setter vi kurs mot Sverige. :o Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Ser nesten ut til at jeg må klippe kjønnshåret mitt. Har grodd litt for lenge der nede nå :/ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg synes man kan bruke så mye tid med pc-en man har tid og lyst til, men man skal og kunne gjøre andre ting uten å okke seg. Helt enig. Ser nesten ut til at jeg må klippe kjønnshåret mitt. Har grodd litt for lenge der nede nå :/ Helt enig her også. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Ser nesten ut til at jeg må klippe kjønnshåret mitt. Har grodd litt for lenge der nede nå :/ Hvorfor vil du dele denne informasjonen med oss? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Woman 1: “What is that little trash can on the screen?” Woman 2: “My son says that is called the ‘recycle bin’. He tells me when I don’t want a Word document anymore and I delete it, it really goes in there.” Woman 1: “Why in the recycle thingy? Can’t you just erase it?” Woman 2: “Oh no, Word wouldn’t work for very long if I did that, I would run out of blank pages.” Woman 1: “Why?” Woman 2: “Because it cleans the words off the pages, then sends the blank sheets back to Word so they can be used again. That’s why it’s called the recycle bin.” Hvis du ikke ler... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Ser nesten ut til at jeg må klippe kjønnshåret mitt. Har grodd litt for lenge der nede nå :/ Hvorfor vil du dele denne informasjonen med oss? Jeg hadde et godt skjult poeng. Dette skjulte poenget var at det jeg nevnte ovenfor er like interessant som at f.eks person x har gjort noe fullstendig uinteressant som ingen av oss trenger vite av. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Hele dagen har vært brukt i Porsgrunn/Skien. Hjulpet min onkel med å rydde/pusse opp i huset (12 familiemedlemmer!) og sett min tante og onkel's (annet par) nye krypin. Koselig dag! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 I'm baaack! Får håpe det varer i mer enn to minutter nå da. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Helløu peeps. Wassup 2 nite? Jeg er sliten etter jobb og planlegger å poste noen bilder fra div. arbeidsoppgaver jeg måtte gjøre i dag Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg skal se noen episoder Top Gear nå, og så spiser jeg karamellbrownies og drikker drikkeyoghurt! Bilder? Det liker vi! Post i vei! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Idag kom Perfect Dark Zero i posten. Takk til Atsjonas! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Har blitt helt hekta på diablo nå.. selv om det bare en ny class Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg skal se noen episoder Top Gear nå, og så spiser jeg karamellbrownies og drikker drikkeyoghurt! Bilder? Det liker vi! Post i vei! Hva heter den yoghurten igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Laland: Meh på spillet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Tine Drikkeyoghurt? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Kjøpte Army of Two her om dagen, også kjøpte jeg Overlord. Har ikke rukket å spille dem enda da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Tine Drikkeyoghurt? Heter den det? Okey, it does. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Kirsebærsmak, da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Vanilje og fersken er vel best. Er de uten klumper? Hater klumper. <_< Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ingen klumper her! Endret 22. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå