Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ja, de kan knekke, ved noen helt spesielle tilfeller, men ikke av at noen setter seg på den.

Om dei kan knekke av at folk detter ut av senga under litt god, gammaldags (vel, kanskje ikkje så gammaldags, but I digress) sengehygge, er det vel ingen grunn til at det kan skje om nokon skulle sette seg på den. Lite sannsynlig, ja, men ikkje umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hrmpf, fikk skjennepreken av mamma nettopp.. Hun klager over at jeg ikke er perfekt, og når jeg sier at hun heller ikke er perfekt beskytter hun seg med "Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt!" og gjør aldri noe med det.

 

Gleder meg noe så sinnsykt til den dagen jeg flytter ut. Hater familien min..

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Hrmpf, fikk skjennepreken av mamma nettopp.. Hun klager over at jeg ikke er perfekt, og når jeg sier at hun heller ikke er perfekt beskytter hun seg med "Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt!" og gjør aldri noe med det.

 

Gleder meg noe så sinnsykt til den dagen jeg flytter ut. Hater familien min..

 

Hun tilbød seg å kjøre deg til Bergen på treff. Du har ikke rett til å hate henne. Dessuten har man ikke lov å klage på foreldrene sine før man har unger på 15 sjøl.

 

Og ingen er perfekte. Dog noen av oss er forbanna nær B)

Lenke til kommentar

Visste at noen kom til å kommentere det der... Egentlig hater jeg dem ikke, men jeg blir så sur når de klager over databruken min. Sier at jeg kommer til å ende opp som en ball innen jeg er voksen og greier. Selv om jeg ikke hater dem, blir det godt å flytte ut.

 

Har et lite spm:

Hvor mange timer ved PCen en dag er for mye?

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Det var ikke noe angrep på deg, jeg bare vet at enkelte ting lærer man seg å sette pris på litt senere i livet. Foreldre er en av de tingene.

 

Svar på spørsmålet ditt:

Det kommer an på hva man gjør. Men det skader ikke å gjøre noe annet i tillegg heller. Personlig har jeg i det siste året blitt litt for flink til å sette meg på dataen eller med konsollen, og så fort jeg får flytta ut igjen akter jeg å gjøre noe med det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Forandret spørsmålet litt.

 

Er enig i at det er lurest å finne noe annet å gjøre. Selv bruker jeg en 4-5 timer ved PCen hver dag. Går mest i forum og OpenTTD.

 

Jeg mener at hvis du lar PC gå ut over jobb/skole er det for mye. Ser ikke problemet med å bruke PC som en fritidsaktivitet, hvis man tjener nok penger til å klare seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...