Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Tror jeg vet hva du sikter til. Og ja, ganske ofte. Av og til lurer jeg på om forbrenningen min er så aktiv at jeg bruker mer energi på å spise enn det jeg får ut av maten.

Haha! Da hadde det vært noe alvorlig galt med kroppen din.

 

Ja, man kan vel være glad det ikke er slik. men det føles sånn noen ganger.

 

Du slår vel ikke folk med briller?

Åjoda. B)

 

Suddenly I don't like you anymore :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe av det værste jeg vet er å våkne opp midt på svarte natta med krampe i leggen. Det skjedde i natt, fy faen så jævlig vondt det er.

Har skjedd eit par ganger med meg også, jævlig vondt er vel ein god beskrivelse. Det skremmer også vettet av eventuelle andre du måtte dele seng med når du midt på natta plutselig fyker opp og tar deg til leggen i smerte :lol:

 

 

Et helvete å få strukket muskelen ut av krampa også.

Som betyr at du ender opp med ein ekstremt støl legg i eit par dagar. Heldigvis lenge sidan sist det har skjedd.

 

 

Krampe, hva er det? :huh:

Først koffein i kaffi, og no krampe. Seriøst? :D

 

Ignorance is bliss? ^_^

Lenke til kommentar
Dere kan trøste dere med at om noen hadde vist seg som et problem hadde jeg ropt på storebror, og han er 120 kg muskler. :p

Det hjelper ikke når storebroren min har trent kickboxing og slo ned tre ranere i Hellas på en gang. De hadde kniv forresten, og broren min var alene.

 

Pappaen min er sterkere enn pappaen din.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Men du dreper ikke noen med briller?

Det er umulig. Vi ser jo hvordan det har gått med Harry Potter, Sylar og Supermann. Enten så overlever man Avada Kedavra to ganger, får et samurai-sverd igjennom seg, eller så har man fått kryptonitt inn i seg en rekke ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...