Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Er Blizzcon ferdig nå, eller er det mer ikveld og imorgen? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Hvorfor må dere ut? Skal ned å se Henning Solberg kjøre bil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Du blunker og går glipp av det alikevel ^_^ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Kjedelig å pakke på en lørdag, men må man, så må man. :| Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Min nye favorittfilm er Inglorious basterds. F9z. I mo' fuckin agree! Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag Den eide hard! Se den! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Finnes det en god nettside fra blizzcon? Helst med videoer! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 God Morgen Sitte på ræva å spise godis i dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Gi meg den linken, Eple -wait for it- fe. "Den linken"? Ja, ok. Her. Nei. Jeg mente selfølgelig søket. Men takk for videoen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Du blunker og går glipp av det alikevel ^_^ Gjorde ikke det Og Il Tempo Gigante bråker noe sinsykt når de ruser den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Min nye favorittfilm er Inglorious basterds. F9z. Det der er bare dårlig gjort. Jeg skulle egentlig på premieren sammen med noen venner, men det ble ikke noe av. Shiiiiiieet. Får se om det er noen ledige plasser i kveld. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har en uggen følelse over at de fleste synest jeg spammer. :unsure: Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Min nye favorittfilm er Inglorious basterds. F9z. Det der er bare dårlig gjort. Jeg skulle egentlig på premieren sammen med noen venner, men det ble ikke noe av. Shiiiiiieet. Får se om det er noen ledige plasser i kveld. Det er dårlig gjort! Jeg bor i midt troms så filmen kommer først om 1-2 månder :S Hadde ikke Tarantino laget filmen hadde jeg dukket i pirat bukten... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har en uggen følelse over at de fleste synest jeg spammer. :unsure: Meh, du har en del merkelige poster, men det kan du enkelt kutte ned på. Du er ikke en spammer, du er bare litt for glad i å skrive meningsløse ting Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Atsjonas du har enda ikke fjernet understrekingen i signaturen :/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har en uggen følelse over at de fleste synest jeg spammer. :unsure: Meh, du har en del merkelige poster, men det kan du enkelt kutte ned på. Du er ikke en spammer, du er bare litt for glad i å skrive meningsløse ting Kan du gi meg et eksempel? Skal kutte ned så mye jeg klarer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Du blunker og går glipp av det alikevel ^_^ Gjorde ikke det Og Il Tempo Gigante bråker noe sinsykt når de ruser den. Hehe det er bra! Jepp, herlig låt i den bilen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Må få sett Flåklypa Grand Prix igjen snart men nå drar jeg på hytten. God helg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Hehe. God helg. Ha det fint på hytta. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Herregud, så lite aktivitet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Og da skal jeg ut og klippe gresset. Gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå