Laland Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Eplefe: Lite som slår en rimjob. Eller er det litt på kanten? Tralalaland var forøvrig opptatt. Edit: polllaland blir litt for internt føler jeg.. Endret 21. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Rimjobben skal vel gjerne være midt i smørøyet og ikke på kanten? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 HCG: Har du ikke hatt tunga godt oppi rasshølet til Laland lenge nok nå? På tide å slutte?Hmmm? Kosemodden er navnet han har på PSN? Eller mottoet, for å si det slik. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 AltF4: True that, men du skjønte kanskje at det ikke var det jeg siktet til når jeg sa det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag Du, jeg var skikkelig skeptisk, faktisk. Men jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse, ettersom jeg ikke har noe å tape. Så den midt på natta, alene i en diger sal. Elsket hvert sekund av den. Hva jobber du som? Maskinist på kino. Endret 21. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Selvfølgelig, jeg kunne bare ikke dy meg. Tralalaland opptatt? Dumt. Hadde du vært muslig kune Halalaland vært aktuelt. På tide å konvertere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Eplefe: Lite som slår en rimjob. Eller er det litt på kanten?Det er det sikkert ikke, men jeg ville tro du begynte å bli litt øm etter å ha blitt slikket konstant der siden nicket ditt fikk grønne bokstaver, jeg da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Når sant skal sies så er kosemodden mottoet mitt på både Xbox Live og PSN. Forøvrig er det bare å holde på; det påvirker lite-til-veldig lite. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Folk kan vel ikke noe for at de liker grønne epler? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Når sant skal sies så er kosemodden mottoet mitt på både Xbox Live og PSN. Forøvrig er det bare å holde på; det påvirker lite-til-veldig lite.Ja, jeg regner ikke med at du favoriserer ham samme hvor mye han slikker brunøye, men det er litt slitsomt i lengden for oss andre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Gjør jeg? Jeg sa Kosemodden på liek seriøsly! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Folk kan vel ikke noe for at de liker grønne epler? Hvis den er ment slik jeg tolket den (en usedvanlig stor koffert!) var det plain nasty. Ja, jeg regner ikke med at du favoriserer ham samme hvor mye han slikker brunøye, men det er litt slitsomt i lengden for oss andre. Får rapportere noen innlegg da, hvis du føler det er noe som er litt på kanten. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg skriver ikke akkurat sånn heller da: ''Laland er jo bare SÅÅÅ kul altsååå, så tøff åg alllt!!!! Åh :D :D'' Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 I og for seg hyggelig med live-musikk i form av Plumbo når jeg lufter hund, men de kan med fordel kutte strømmen snart, jeg planlegger å legga meg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Side 2555 o.O Uhm.. Når ble Monk klassen i Diablo 3 avslørt? OMFG nice Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Trodde alle her var sånn, jeg. Bortsett fra Eplefe og....vel, Eplefe. Ok, nå var jeg slem. Tilgi meg. Q.Q Endret 21. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hva da? Slikke rompe på admins? Neh. Adminsene her vet at de er sperret inne med oss, og ikke at vi er sperret inne med dem. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er da nesten uten unntak hyggelig med alle jeg da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Et kjapt søk gir meg tolv sider med innlegg med Lalands nick i fra HCG. Sier ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå