Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag :)

Du, jeg var skikkelig skeptisk, faktisk. Men jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse, ettersom jeg ikke har noe å tape. Så den midt på natta, alene i en diger sal. Elsket hvert sekund av den.

Lenke til kommentar
Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag :)

Du, jeg var skikkelig skeptisk, faktisk. Men jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse, ettersom jeg ikke har noe å tape. Så den midt på natta, alene i en diger sal. Elsket hvert sekund av den.

Hva jobber du som?

Lenke til kommentar

Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker?

Lenke til kommentar

Laster ned alle ''___ of the Dead''-filmene nå. Men det dere vil, jeg laster ned og kjøper de gode filmene.

 

Sant, Laland? ^_^

 

Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker?

 

Lalanden? Kosemodden?

Lenke til kommentar
Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker?

 

Min blogg har url'en "youllneverknowwhatkilledme.sprayblogg.no". Gjør deg den tjenesten å finn på noe kortere.

 

Dette blir jo litt tamt, men f.eks. "spillaland"? eller "tralalaland".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...