AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå er Spaced en serie og teller derfor litt annerledes. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Min nye favorittfilm er Inglorious basterds. F9z. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå er Spaced en serie og teller derfor litt annerledes. Nesh, samme type humor og samme folk. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Uhm.. Når ble Monk klassen i Diablo 3 avslørt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skal se den i morgen, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag Du, jeg var skikkelig skeptisk, faktisk. Men jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse, ettersom jeg ikke har noe å tape. Så den midt på natta, alene i en diger sal. Elsket hvert sekund av den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tenk hvordan det er å se høyoppløste voksenfilmer alene i en kinosal... :rolleyes: Legger meg med det i tankene. God natt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har aldri vært så glad i Tarantino-filmene, men Inglorious Basterds tror jeg at jeg må gi en sjanse nå som jeg hører så mye fint om den hver dag Du, jeg var skikkelig skeptisk, faktisk. Men jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse, ettersom jeg ikke har noe å tape. Så den midt på natta, alene i en diger sal. Elsket hvert sekund av den. Hva jobber du som? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har fått et drugiS-sitat i profilen min, i tillegg til to fra Villanden og ett fra Lolidude. I'm falling in love here. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vel ser ut som om du har glemt meg... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Uhm.. Når ble Monk klassen i Diablo 3 avslørt? På BlizzCon i dag, like etter at det startet 20:30 CEST. Omtrent samtidig som den neste WoW-expansionen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Du har jo ikke sagt noe vettu Det vil si, som jeg kan sitere i profilen min. Endret 21. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Laster ned alle ''___ of the Dead''-filmene nå. Men det dere vil, jeg laster ned og kjøper de gode filmene. Sant, Laland? ^_^ Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker? Lalanden? Kosemodden? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Vurderer å starte en blogg inntil en lignende funksjon kommer her på Gamer. Noen idéer til hva URL'en kan være? Skal bruke Blogspot (Blogger), og "laland.blogspot.com" er opptatt med en tilnærmet tom side. Vurderer "haakonerling.blogspot.com", men føler ikke at det er akkurat det jeg ønsker. Tanker? Min blogg har url'en "youllneverknowwhatkilledme.sprayblogg.no". Gjør deg den tjenesten å finn på noe kortere. Dette blir jo litt tamt, men f.eks. "spillaland"? eller "tralalaland". Endret 21. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sa jo en gang at jeg kunne giftet meg med deg m du hadde vært dame... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 "Tralalaland", "kosemodden" og "Lalanden" er notert. Jevngode alle sammen. Care for a poll, anyone? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 HCG: Har du ikke hatt tunga godt oppi rasshølet til Laland lenge nok nå? På tide å slutte? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sa jo en gang at jeg kunne giftet meg med deg m du hadde vært dame... How could I have not quoted that!? "Tralalaland", "kosemodden" og "Lalanden" er notert. Jevngode alle sammen. Care for a poll, anyone? Pollaland ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå