Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg perverst nærme å få min far til å kjøpe denne TV'n. Burde jeg gjøre det?

 

Har ikke erfaringer med akkurat den skjermen. Men har generelt erfart at det er LG og Panasonic som er the way to go når det gjelder plasma. Derfor kan du jo ta en titt på denne. Men når dere først skal kjøpe ny skjerm, så ville jeg ikke nølt med å annbefale LG PS8000. En litt høyere prisklasse dog.

Lenke til kommentar
Okei, jeg sitter og teller binært nå for å prøve å regne meg frem til hvordan i alle dager du har klart 600MB RAM. Og jeg får det ikke til å stemme.

Jeg tror jeg vet det.. Med litt ca-regning, vel og merke. Det er mulig å ha 256+512=768. Trekk fra 128 som muligens er delt grafikkminne og vi har 640MB. Det er også mulig med 512+128=640-64MB delt grafikkminne=576. Begge mulighetene er plausible.

Lenke til kommentar

Da leker Dunedain moderator og sier at all sånn PC-spørsmål kan fortsette i denne tråden..

 

Laland: En helt grei skjerm det der, men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en titt på Philips 47" som Expert har på tilbud til 9999,- denne uka. Hvis ikke jeg husker helt feil, så er det denne. Den syns jeg er ganske bra, både med tanke på kontrast og farger.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Har jeg spurt spørsmål?

 

Neida :rolleyes:

 

Skjul
Gjett skjermoppløsningen min. :lol:

 

Noen som vet om noen bra co-op FPS?

 

Vet, veldig rart.

 

Noen som vet om RAM-brikker til bærbare PC'er? Googler selv nå. Grafikken går helt greit, men det er kraften. :(

 

Specs:

128 MB grafikkminne.

600MB internminne.

80GB harddisk.

1.8 Ghz prossesor.

 

:p

 

EDIT: Den greia lyver ofte. :(

 

Ehmm...nei? 600MB har jeg i RAM. Jeg har 128 i skjermkortminne, da, for å si det slik. Som Laland har 512 i sitt.

 

Har ikke du en tråd for stasjonær pc alt? Himmel.

 

Lol, tenkte ikke over det sånn. Skal ikke spamme mange sider med det. ^_^

 

Ang Zombie vs Human, se Shaun of the Dead B) Flott film :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Shaw/un (?) of the dead er fantastisk. Ellers er Night of the Living Dead fra 1969ish konge.

 

Push var litt meehh... Litt kult dog, men det er jo alt som har superkrefter i seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...