Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Og nå åker veien til Watchmen. Dumt at bare halvparten av HD versjonen ligger i postkassen.. :(

 

Watchmen, Push, Angels and Demons. Da har jeg en fin kveld :D

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe en av følgende blu-ray fra elkjop.no nå (99,- pr stk). Hvilken skal jeg velge?:

 

* Dirty Harry

* Batman: The Dark Knight

* Bullit

* Flags of our fathers

* Den siste samurai

* Cloverfield

* Beowulf

 

Hvilken? Kan legge til at jeg har sett flags of our fathers, den siste samurai og batman, men kjøper gjerne en av de jeg har sett. Hvilken syntes du jeg bør kjøpe?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Så nettopp Grand Torino. Nå må jeg legge til enda en film i listen over filmer jeg har grått av :p

 

Skal kjøpe en av følgende blu-ray fra elkjop.no nå (99,- pr stk). Hvilken skal jeg velge?:

 

* Dirty Harry

* Batman: The Dark Knight

* Bullit

* Flags of our fathers

* Den siste samurai

* Cloverfield

* Beowulf

 

Hvilken? Kan legge til at jeg har sett flags of our fathers, den siste samurai og batman, men kjøper gjerne en av de jeg har sett. Hvilken syntes du jeg bør kjøpe?

Masse spesialefekter og action er win på blu-ray.

Lenke til kommentar

Vært på vannet med bror og far i hele dag, vannvittig morsomt! Har ikke sett broren min (halv-bror) på gudene vet hvor lenge, så var morsomt å se ham igjen. Har kjørt veldig fort igjennom en 5-knops sone (20.6-20.8 ^_^) med godt over 30knop på samvittigheten. Jeg er en glad Laland.

Lenke til kommentar

Da ble den kjøpt. Har "the wild bunch, 2001: A space oddessy og Blade Runner (final cut 2 disc edition)" uåpnet på blu-ray og gladiator: steelbook som bestilling, så har litt å se for øyeblikket. :)

 

 

Neste kjøp er Gran Torino steelbook BD. Gud, som jeg gleder meg til å se den. Clint wastwood ftw!

 

Takk for hjelp gutter :)

 

 

Vært på vannet med bror og far i hele dag, vannvittig morsomt! Har ikke sett broren min (halv-bror) på gudene vet hvor lenge, så var morsomt å se ham igjen. Har kjørt veldig fort igjennom en 5-knops sone (20.6-20.8 ^_^) med godt over 30knop på samvittigheten. Jeg er en glad Laland.

 

Ingen Lalandine til stede? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...