Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn. "Tjennatesten", å løpe to runder rundt et vann rett ved skolen er over. Jeg hater å løpe.

Jeg er livsfarlig på korte avstander, den fødte sprinter. Kondisen er det gått rett nedover med etter at jeg sluttet med fotball, men teknikken og det ekstreme rykket har jeg ennå. B)

 

Har bare 3 skudd igjen :p

Daså. Vi har alle våre problemer. Selv synes jeg det er en smule skuffende over at ingen er sjokkerte over den drastiske endringen av signatur jeg har foretatt.

Jeg har lagt merke til den nye signaturen din. :) Jeg lot være å si noe, for jeg trodde kanskje du drev og testa ut ny signatur.

Lenke til kommentar

På bussen på vei hjem overhørte jeg dette (merk at YowangstaGshizzle#1 gjennom hele samtalen dunker i seteryggen min med kneet sitt).

Bussjåføren: Neste stopp: Langhaugen, nærmeste til lærerhøyskolen.

YowangstaGshizzle#1: Waah. Han der bussjåføren fungerer jo som en dånn der guide liksom.

YowangstaGshizzle#2: Ja, sier liksom navnet til steder og sånn liksom. Eneste som mangler er at han oversetter.

YowangstaGshizzle#1: Tysk og engelsk og sånn. Det er jo bra da!

YowangstaGshizzle#2: Ja, det er bra at han gjør sånn, for tenk hvis en som kommer fra ... ... (pause hvor man kan høre trinsene inni hodet deres knirke) en eller annen by prøver å liksom finne frem liksom.

Lenke til kommentar
Å overleve i en post-apokalyptisk ødemark er jammen ikke lett. Og jeg spiller på Easy :ph34r:

 

Kanskje jeg burde slutte å angripe de store, sinte mutantene...

Det er ekstremt vanskelig! Går tom får ammo på alt unntatt riflen... Hater spesielt robotene -,- hadde klart og lagre et sted hvor jeg hadde 10% hp og 5 skudd igjen.... Da måtte jeg faktisk finne koder o.O

Lenke til kommentar

HL2 fikser jeg uten briller. FO3 derimot, er uten for min fikse-evne.

 

Men jeg klarer 3 backstabs etterhverandre på 3 Scouter som er i konstant bevegelse mens de capper pointet! Yukon cap 4. ettre det skurdddde jeg av TF 2, jge har blåst alle ferdighetene jeg har tilgjengelig på en måneds tid nå.

Lenke til kommentar
Å overleve i en post-apokalyptisk ødemark er jammen ikke lett. Og jeg spiller på Easy :ph34r:

 

Kanskje jeg burde slutte å angripe de store, sinte mutantene...

Det er ekstremt vanskelig! Går tom får ammo på alt unntatt riflen... Hater spesielt robotene -,- hadde klart og lagre et sted hvor jeg hadde 10% hp og 5 skudd igjen.... Da måtte jeg faktisk finne koder o.O

 

Dette minner om et resultat av Oblivion-tankegang. I Fallout 3 tilpasses ikke verden konstant til deg i så stor grad som i Oblivion. Du kan ikke springe inn i områder fulle av fiender som er langt over ditt nivå og forvente at ting er enkle, eller i det hele tatt mulige.

Lenke til kommentar
Man trenger bare Lincoln reaper og the terrible shotgun og kanskje blackhawk så klarer man seg godt i fallout 3 :)

 

 

Aller først må man jo da overleve lenge nok til å få tilgangen til disse våpnene.

 

@The 'tsjonas: Jepp, lo godt av den selv, selv om jeg ble skuffet over å høre hvorfor de ikke husket noe.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...