Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Å gud. Jeg husker vi hadde noe som het Coopertesten elns. på ungdomskolen. Også skulle vi løpe 3km på kortest mulig tid. Løp du på under 10 minutter fikk du 6er i gym...

Har du tatt testen hvor du skal springe så langt som mulig på 12min... Jeg klarte 11 ganger fram og tilbake på fotballbanene :D

Ja det er Coopertesten. Du skal løpe så mange ganger du greier i en eller annen bane på 12 minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet han har bruker på forumet, right?

 

NO SRSLY

Kanskje jeg skal skifte navn til Zealuu i virkeligheten. Hadde vært awesome.

 

Tror jeg skal skaffe meg Mothership Zeta nå. Er ikke bad karma å hente DLC til PC fra bukten, når jeg alt har betalt for dem på Xbox Live, er det vel? 8D For øvrig kjøpt selve spillet til PC også. Og Oblivion har jeg til og med kjøpt to ganger, både CE på releasedagen og GoTY da begge expansions var ute. Skulle nesten tro jeg likte det bedre enn Morrowind. Dette var en total digresjon, forresten.

 

YAY SEMESTERKORT. Jeg fikk blått i år.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Å gud. Jeg husker vi hadde noe som het Coopertesten elns. på ungdomskolen. Også skulle vi løpe 3km på kortest mulig tid. Løp du på under 10 minutter fikk du 6er i gym...

Har du tatt testen hvor du skal springe så langt som mulig på 12min... Jeg klarte 11 ganger fram og tilbake på fotballbanene :D

Det er det som ER Cooper-testen :p

(http://no.wikipedia.org/wiki/Cooper-test)

 

Skal du derimot springe 3000 meter, så er det med andre ord... wait for it... eit 3000-meters løp ;)

 

Edit: Ser cloudemyx også fant ut av det ^_^

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Ikke vet om det jeg tenker på kalles PIIP-test men vi hadde en sånn test på fotballttreningen. Man spiller av en CD som lager en pipelyd, og for hvert pip må man ha løpt frem og tilbake over gymsalen. Pipene kommer med kortere og kortere mellomrom, så på slutten må man spurte. Hvis du i det hele tatt overlever så lenge.

 

Cooper-testen vi har på skolen går ut på å løpe lengst mulig på 12 minutter, det er det den originale cooper-testen går ut på også.

Lenke til kommentar
Hadde nettopp tysk fremføring. Skulle snakke om sommerferien vår på tysk i et minutt. Fremføringen min var følgende, med fremragende uttale:

 

Ich habe die USA besucht jedes Jahr seit zweitausendunddrei, und ich besuchte die USA diesem sommer auch. Im die USA, ich kaufte eine neues laptop, eine LG E femhundert, weil die ich hatte war so schlecht. Ich kaufte auch eine neues Grafikkarte for meine Desktop-PC. Ich reiste mit dem flugzeug, obwohl ich hesse fliegen. Nachtes Jahr reisen ich mit boot!

 

Tar forbehold om skrivefeil og slikt.

 

Med sånn sexy dialekt? Oppå den tyske uttalen? Kjære Benny, vennligst spill "Helga ich komme" som lydfil. Pronto.

 

Er hjemme alene i kveld, noen som vil spille TF2?

 

Jepp.

 

 

Ah, mat!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Sånn. "Tjennatesten", å løpe to runder rundt et vann rett ved skolen er over. Jeg hater å løpe.

Jeg er livsfarlig på korte avstander, den fødte sprinter. Kondisen er det gått rett nedover med etter at jeg sluttet med fotball, men teknikken og det ekstreme rykket har jeg ennå. B)

 

Har bare 3 skudd igjen :p

Daså. Vi har alle våre problemer. Selv synes jeg det er en smule skuffende over at ingen er sjokkerte over den drastiske endringen av signatur jeg har foretatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...