Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Som "jeg har ikke sett ditt nedre skjegg på lenge, kanskje det er på tide snart?".
Rimming er ikke helt up his alley. Nedre skjegg... Jeg ser for meg jenter som kun har hår på kjønnsleppene og tegner smilefjes på venusberget. :')

 

Edit: Bare meg som synes det hadde sett morsomt ut? Jeg synes ikke dette burde drepe tråden. :<

Hadde egentlig tenkt til å bare oppdatere meg litt på hva som hadde skjedd her, men så fikk jeg øye på dette innlegget og måtte quote det. Jeg lo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løpe er ikke særlig gøy nei. Stort vann?

Er ikke mer enn et par kilometer rundt, men når en løper ca 0 ellers.. det er et slit. Idag var det bare en oppvarming; om en uke skal vi løpe èn runde så¨fort vi kan.

 

Å gud. Jeg husker vi hadde noe som het Coopertesten elns. på ungdomskolen. Også skulle vi løpe 3km på kortest mulig tid. Løp du på under 10 minutter fikk du 6er i gym...

Hater coopertesten. Kort og greit.

Hoff, dårlige minner fra Coopertesten. Særlig gøy å løpe den når man var forkjølet.

Liker den ikke uansett, sykdom eller ei. Men fra nå av snakker vi om dette:

 

472599.jpeg

Lenke til kommentar
Å gud. Jeg husker vi hadde noe som het Coopertesten elns. på ungdomskolen. Også skulle vi løpe 3km på kortest mulig tid. Løp du på under 10 minutter fikk du 6er i gym...

Har du tatt testen hvor du skal springe så langt som mulig på 12min... Jeg klarte 11 ganger fram og tilbake på fotballbanene :D

Lenke til kommentar

Argh! Her har jeg nedlagt en voldsom innsats i å gjøre et godt førsteinntrykk på alle lærere og elever i de nye fagene jeg har i år. Selvfølgelig bestemte skolen seg for å være maks drittsekk og omrokkere på hele timeplanen min. Det vil si nye lærere og nye elever igjen.

 

Dritt og møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...