Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nettopp tysk fremføring. Skulle snakke om sommerferien vår på tysk i et minutt. Fremføringen min var følgende, med fremragende uttale:

 

Ich habe die USA besucht jedes Jahr seit zweitausendunddrei, und ich besuchte die USA diesem sommer auch. Im die USA, ich kaufte eine neues laptop, eine LG E femhundert, weil die ich hatte war so schlecht. Ich kaufte auch eine neues Grafikkarte for meine Desktop-PC. Ich reiste mit dem flugzeug, obwohl ich hesse fliegen. Nachtes Jahr reisen ich mit boot!

 

Tar forbehold om skrivefeil og slikt.

Lenke til kommentar
Faen, jeg må bli mer aktiv.

 

Natta. (:

Må du?
Sammenlign sommerferien og nå. ;)
'OMG! Jeg tvangsfôrte nettopp Zealuu med chips, og han fikk litt i skjegget, så sa jeg "Du har litt chips i skjegget", så sa han "DET HAR DU OG" (i verdens ondeste tone, I might add) hvorpå jeg selvsagt repliserer at jeg ikke har skjegg, og frekkasen sier "Ikke i ansiktet i hvert fall". KAN DERE TRO DET? :<

/cut

Du vet han har bruker på forumet, right?
Nå *host* innstallerer *host* jeg dead space :D

* kopierer fra den eksterne hardisken.

Mkay.
Lenke til kommentar

Ahhh. Deilig med tidlige dager. Sluttet kl 14 i går og kl 13 i dag. En velkommen forandring. Møtte tilfeldigvis en kompis mens jeg ventet på bussen også (ultraflaks) så da satt jeg på med han istedenfor å vente videre på bussen. Dro på polet for å kjøpe sprit til en annen kompis (jeg er så gaangsta når jeg kjøper sprit til mindreårige) og en iskald Cola til meg selv. Godt med noe kaldt å drikke etter nesten en hel dag uten noe å drikke. Nå skal jeg kose meg med krabbefiske på Discovery før jeg skal kose meg med Fallout 3 resten av dagen. Sweet.

Lenke til kommentar

På mandag skal jeg på inntakskontoret og spørre pent om jeg kan få gå på skolen i år selv om jeg ikke søkte. Jeg vil tydeligvis heller gå tradisjonell skole enn å ta privatistfagene mine (det er i hvert fall det mamma og pappa påstår, selv om de fleste vennene mine er enige i privatistavgjørelsen min. JAJA. Jeg håper jeg får gode nok karakterer selv om jeg mangler noen fag til å joine lærerhøyskolen i 2010. Jeg må bare klare en 3 i matte, resten av fagene skal gå greit. Må bare holde ut matten. Mhm. Jeg tror jeg blir til å spørre pappa om hjelp med leksene i en alder av nitten. ._.

Lenke til kommentar
Du vet han har bruker på forumet, right?
Det der er høyt oppe på listen over dumme spørsmål jeg har fått. Vi har vært sammen i nesten et halvt år, vi har omtrent bodd med hverandre like lenge, jeg bruker brukernavnet hans i setningen og vi bli kjent over the internets for noe som begynner å nærme seg to år siden. Nei, jeg hadde ingen anelse om at han var på forumet, han heter nemlig Zealuu i virkeligheten og.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...