Eplefe Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det kan jo henda at han faktsk hinta til noe da eplefe...Det er HAN som vil at jeg skal ha flystripe, resten FJERNER JEG. :<Hvorfor tilbringe tid sammen med en som er slem mot deg? Hvorfor være snill mot en slem person? Hvorfor mate en slemming med chips?Fordi han er snill i blant, og jeg er et veldig tilgivende menneske. Dessuten ga han meg Prototype til bursdagen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Yeah, I walk a fine line sånn karmamessig. Et spill her gjør opp for en albue i øyet der... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hehehe Steam er jo genialt for sånt... et spill i uka eller noe sånt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Som "jeg har ikke sett ditt nedre skjegg på lenge, kanskje det er på tide snart?".Rimming er ikke helt up his alley. Nedre skjegg... Jeg ser for meg jenter som kun har hår på kjønnsleppene og tegner smilefjes på venusberget. :') Edit: Bare meg som synes det hadde sett morsomt ut? Jeg synes ikke dette burde drepe tråden. :< Endret 20. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Å sovne til mellow musikk er elsk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sovna til giant bomb sin podcast her om dagen... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ta å hør på sangen jeg linka til i 'Hør på og kommenter sangen postet over' tråden nylig. Bare legg hodet bak og lytt. Digg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Nordlendinger gjør meg alltid glad, minner meg om de første månedene med Xbox Live og Call of Duty ^_^ Vi gjør så godt vi kan. Edit: Vaine der er jo du også. Hvor har du vært? I missed you. Endret 20. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tror nesten jeg stikker og legger meg nå.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har vært.. around Nåh Nøtte, prøvde du det jeg foreslo? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 NÅ klarer jeg faen meg den 50%+ shield greia i Dead Space! Ikke at jeg prøvde så forbanna hardt på første eller andre gjennomspilling (kom på 50% på beste, 2 forsøk). Men på Impossible, da jeg til og med starter på 85%, DA skal jeg faen meg klare det! Jeg er uovervinnelig! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Greit, men da er det natt for meg. Rider, prøv det jeg foreslo for Nøtte noen poster over. God natt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Veldig behagelig musikk, kjenner at jeg blir mer avslappet. Akkurat slik jeg liker det. Tror kanskje jeg skal prøve og sovne til den musikken. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg kommer ikke over hvor genial Inglourious Basterds var! Fy faen, så fett. O.o Endret 21. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nei, nå kryper jeg inntil Zealuu og tar kvelden. Natta, forumet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke røp noe, Wildheart. Da blir det smekk. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Gooood morgen forumfolk! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så satt man da her på UiA, uten noen venner in sight eller noe å gjøre. På tide å teste netthastigheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå