Vaine Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Speaking of which, jeg ble plutselig fri for Cola Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Dra ned til nærmeste kiosk og kjøp mer Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nope, skal male 3dje strøket på kjøkkenskapdørene mine, deretter legge meg. Har ei ferge å nå i morgen tidlig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 I want something only a lady can give me! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nå legger jeg meg. Dere får ha en riktig god natt videre, alle sammen! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Ahhhh.. i senga med laptop - naken. Blir ikke bedre : ) E: God damnit, jeg ser bra ut! Hvorfor er ikke alle byens kvinner gale etter meg? Jeg forstår det bare ikke! Endret 20. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ahhhh.. i senga med laptop - naken. Blir ikke bedre : ) E: God damnit, jeg ser bra ut! Hvorfor er ikke alle byens kvinner gale etter meg? Jeg forstår det bare ikke! joda i senga naken med en dame! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 'OMG! Jeg tvangsfôrte nettopp Zealuu med chips, og han fikk litt i skjegget, så sa jeg "Du har litt chips i skjegget", så sa han "DET HAR DU OG" (i verdens ondeste tone, I might add) hvorpå jeg selvsagt repliserer at jeg ikke har skjegg, og frekkasen sier "Ikke i ansiktet i hvert fall". KAN DERE TRO DET? :< /cut Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 OJ! For en frekkas! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Merkelig hvor lite sulten jeg blir når jeg bare sitter og spiller. Har ikke spilt siden litt før 12, og merker først nå at jeg er ganske sulten.. Er sånn med meg også. På en fridag m/gaming kan jeg ofte klare meg uten frokost, uten lunsj, med middag og uten kveldsmat uten å legge merke til at jeg er småsulten engang. På skoledager må jeg ha alle fire måltidene for å klare meg.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hehehehehehe Genialt:P (i might ad a bit of a frekkas) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Der ja, fra forferdelig stygg aquaturkisblå, til en pen nesten-hvit blågrå tone. God natt folkens Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Det er 24 grader ute! :o En tropenatt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 'OMG! Jeg tvangsfôrte nettopp Zealuu med chips, og han fikk litt i skjegget, så sa jeg "Du har litt chips i skjegget", så sa han "DET HAR DU OG" (i verdens ondeste tone, I might add) hvorpå jeg selvsagt repliserer at jeg ikke har skjegg, og frekkasen sier "Ikke i ansiktet i hvert fall". KAN DERE TRO DET? Nei, du bare tuller med oss, det er det du gjør. <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 OJ! For en frekkas! Hehehehehehe Genialt:P(i might ad a bit of a frekkas) Han er slem med meg. wtb n/bf. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Natta pewzekattene mine *koz* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Det kan jo henda at han faktsk hinta til noe da eplefe... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor tilbringe tid sammen med en som er slem mot deg? Hvorfor være snill mot en slem person? Hvorfor mate en slemming med chips? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 hm, nei, skal holde meg oppe litt till, har tross alt ferie, og kl. er bare 00 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Det kan jo henda at han faktsk hinta til noe da eplefe... Som "jeg har ikke sett ditt nedre skjegg på lenge, kanskje det er på tide snart?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå