Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så skriv hva den heter da mann. Hvis ikke sender jeg deg en påminnelse om The Game.

Den heter Being John Malkovich. Leste heldighvis ikke den siste setningen.

 

 

Hadde jeg vært Atsjonas nå, ville jeg sagt hva filmen heter sporenstreks. Det er fælt å bli minnet på The Game.

 

Se der, ja. Smarte Jonas. Så vinner han kanskje The Game likevel.

 

Den vil jeg se også!

 

Jepp, The 'tsjonas er ikke så dum. Og siden du antyder at han kan være det minner jeg deg på The Game.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er ikke verdt å drikke Cola Zero over lenger tid bare for å smake hvor god sukkerbrus er. Sukkerbrus er så mye bedre at den nytes uansett om man har drukket sukkerfribrus eller ikke.

Lenke til kommentar
Det er ikke verdt å drikke Cola Zero over lenger tid bare for å smake hvor god sukkerbrus er. Sukkerbrus er så mye bedre at den nytes uansett om man har drukket sukkerfribrus eller ikke.

 

Ja den nytes uansett, ja den smaker latterlig mye bedre etter en periode med sukettvann.

 

Er som å komme til en biff etter 1 måned med servelat.

 

(Men hvorfor ikke bare spise biff hele måneden right? - biffen smaker ikke biff uten servelat)

 

...

 

:|

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jeg synes Dr. Pepper smaker helt grusomt. Er en grunn til at Vanilla Coke forsvant fra markedet, og Dr. Pepper smaker nesten det samme, med litt strengere vanilje-ettersmak.

 

Sukkerfri brus er bedre enn sukkerholdig..

 

For tennene, ja. For sjæla di, nei.

For kropp og sjel - pepsi max & Cola zero fo' life <3

 

Jeg skal bare ta en kjapp gjetterunde her; Du er vokst opp på te søtet med suketter?

Lenke til kommentar
Jeg synes Dr. Pepper smaker helt grusomt. Er en grunn til at Vanilla Coke forsvant fra markedet, og Dr. Pepper smaker nesten det samme, med litt strengere vanilje-ettersmak.

 

Sukkerfri brus er bedre enn sukkerholdig..

 

For tennene, ja. For sjæla di, nei.

For kropp og sjel - pepsi max & Cola zero fo' life <3

 

Jeg skal bare ta en kjapp gjetterunde her; Du er vokst opp på te søtet med suketter?

Æ lik itj te. Æ hi vokst opp på vannj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...