Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ups. Jeg mener, hva gjør denne mer tess enn denne?

Den dyre har lavere Pixelsvartid, høyere dynamisk kontrast, flere tilkoblingsmuligheter, mulighet for filmavspilling rett i TVen, Blåtann, osv. Litt mer av alt :)

 

Jeg aner ikke hva pixelvartid eller dynamisk kontrast betyr. Jeg kommer nok bare til å bruke den til spilling, eventuelt filmer (som jeg da har PS3 til), så påvirker noe av dette min spillopplevelse?

Lenke til kommentar
Jeg kan godt slås til lydighet. Men jeg slår tilbake. 8D

You go, girl!

 

Pøh, jeg nekter å være lydig noe annet sted enn i senga.

Du. Ødelegger. Hodet. Mitt.

 

Jeg blander iharal3 med lolidude hele tiden. Utrolig frustrerende.

Say WHAT?

Det er avataren som gjør det.

Okay, kan leve med den.

 

Selvsagt, om jeg hadde gått inn for det. Men det gjorde jeg ikke. Om jeg tok bokstavkjeks og pizza slapp jeg å slite(gå til butikken) for maten. Jeg likte valget mitt.

Det pleier å ende opp sånn for meg også, så det blir nok noe enkelt når jeg er alene hjemme denne helgen.

Bokstavkjeks da eller?

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hva pixelvartid eller dynamisk kontrast betyr. Jeg kommer nok bare til å bruke den til spilling, eventuelt filmer (som jeg da har PS3 til), så påvirker noe av dette min spillopplevelse?

Pixelsvartid = Vise nøyaktige bilder i rask rekkefølge, også kjent som responstid.

Kontrast = Forskjellen mellom det hviteste hvite og det sorteste sorte på et stillbilde.

Dynamisk kontrast = Forskjellen mellom det hviteste hvite og det sorteste sorte - men ikke nødvendigvis på samme tidspunkt. Feks å gjøre lyse scener lysere og mørke scener mørkere.

 

Til spilling vil jeg tro du ikke vil oppleve så store forskjeller mellom de to tvene, og da kan du like godt gå for den billigste.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

*sukk* i høydepunktet i filmen valgte den å stoppe helt, ingenspoling, starte den på nytt og se ifra samme sted går heller ikke. Ganske kjedelig, det virket som en dritrå film.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så skriv hva den heter da mann. Hvis ikke sender jeg deg en påminnelse om The Game.

Den heter Being John Malkovich. Leste heldighvis ikke den siste setningen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...