Kiro Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg blir også alene hjemme denne helgen, og har derfor tilbudt meg å ha forumtreff for diskusjon.no her. Kan bli kjekt. ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Pøh, jeg nekter å være lydig noe annet sted enn i senga. ...Kjedelig du er da o_0 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Kjedelig? Ingenting er verre enn senge-wrestling. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ups. Jeg mener, hva gjør denne mer tess enn denne? Den dyre har lavere Pixelsvartid, høyere dynamisk kontrast, flere tilkoblingsmuligheter, mulighet for filmavspilling rett i TVen, Blåtann, osv. Litt mer av alt Lenke til kommentar
Safir Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg er kjempekjedelig, faktisk. O_o Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kan godt slås til lydighet. Men jeg slår tilbake. 8D Hørtes ikke særlig lydig ut, spør du meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Kjedelig? Ingenting er verre enn senge-wrestling. Jeg kan godt slås til lydighet. Men jeg slår tilbake. 8D Hørtes ikke særlig lydig ut, spør du meg. Dere slår ikke hardt nok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hørtes ikke særlig lydig ut, spør du meg.Nei, det var det, da. Lydighet har aldri helt vært min greie. MY OWN MASTER etc. etc. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ups. Jeg mener, hva gjør denne mer tess enn denne? Den dyre har lavere Pixelsvartid, høyere dynamisk kontrast, flere tilkoblingsmuligheter, mulighet for filmavspilling rett i TVen, Blåtann, osv. Litt mer av alt Jeg aner ikke hva pixelvartid eller dynamisk kontrast betyr. Jeg kommer nok bare til å bruke den til spilling, eventuelt filmer (som jeg da har PS3 til), så påvirker noe av dette min spillopplevelse? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kan godt slås til lydighet. Men jeg slår tilbake. 8D You go, girl! Pøh, jeg nekter å være lydig noe annet sted enn i senga. Du. Ødelegger. Hodet. Mitt. Jeg blander iharal3 med lolidude hele tiden. Utrolig frustrerende. Say WHAT? Det er avataren som gjør det. Okay, kan leve med den. Selvsagt, om jeg hadde gått inn for det. Men det gjorde jeg ikke. Om jeg tok bokstavkjeks og pizza slapp jeg å slite(gå til butikken) for maten. Jeg likte valget mitt. Det pleier å ende opp sånn for meg også, så det blir nok noe enkelt når jeg er alene hjemme denne helgen. Bokstavkjeks da eller? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Kjedelig? Ingenting er verre enn senge-wrestling. Jeg snakker ikke om wrestling, mer.. at kjerringa selv gir ordre istedet for å ta mot "dritt" fra meg 24/7. Spice up your life! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 http://wimp.com/crimefighting/ Hahaha....... ha! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg aner ikke hva pixelvartid eller dynamisk kontrast betyr. Jeg kommer nok bare til å bruke den til spilling, eventuelt filmer (som jeg da har PS3 til), så påvirker noe av dette min spillopplevelse? Pixelsvartid = Vise nøyaktige bilder i rask rekkefølge, også kjent som responstid. Kontrast = Forskjellen mellom det hviteste hvite og det sorteste sorte på et stillbilde. Dynamisk kontrast = Forskjellen mellom det hviteste hvite og det sorteste sorte - men ikke nødvendigvis på samme tidspunkt. Feks å gjøre lyse scener lysere og mørke scener mørkere. Til spilling vil jeg tro du ikke vil oppleve så store forskjeller mellom de to tvene, og da kan du like godt gå for den billigste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Du. Ødelegger. Hodet. Mitt. Husk at du er over den seksuelle lavalder nå, da tåler du sånt. Det pleier å ende opp sånn for meg også, så det blir nok noe enkelt når jeg er alene hjemme denne helgen. Bokstavkjeks da eller? Noe i den dur. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Faen, jeg må bli mer aktiv. Natta. (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 *sukk* i høydepunktet i filmen valgte den å stoppe helt, ingenspoling, starte den på nytt og se ifra samme sted går heller ikke. Ganske kjedelig, det virket som en dritrå film. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Syreskader på tungen om nom nom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Så skriv hva den heter da mann. Hvis ikke sender jeg deg en påminnelse om The Game. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Så skriv hva den heter da mann. Hvis ikke sender jeg deg en påminnelse om The Game. Den heter Being John Malkovich. Leste heldighvis ikke den siste setningen. Endret 20. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hadde jeg vært Atsjonas nå, ville jeg sagt hva filmen heter sporenstreks. Det er fælt å bli minnet på The Game. Se der, ja. Smarte Jonas. Så vinner han kanskje The Game likevel. Endret 20. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå