Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg begynte å se på Wall Street på en Canal+ kanal, men så valgte Dreamboxen vår (dekodern) å skru på radio istedenfor. Uansett hva jeg trykka på så ville den ikke tilbake. Så nå skal jeg enten se Night of the Living Dead, eller Being John Malkovich, dere bestemmer.

Lenke til kommentar

Kan til og med ha pizza både til morgen og kvelds!

 

Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S.

 

iharal3: Jeg skal være alene hjemmei 4 uker. Bokstavkjeks er ikke så[/ï] næringsrikt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S.

 

Er med, jeg.

 

Da er det bestemt, forumtreff for spesielt inviterte hos AltF4 i helgen.

 

Til helga skal jeg på kino, dessuten er det enda to uker til de drar.

 

Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S.

Har gratisbillett på toget i et halvt år til, jeg. Hvis jeg var en av de spesielt inviterte, da.

 

Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester. Men om dette blir et faktum ønsker jeg å ta det på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...