AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det går vel for det samme De skal kjøre Route 66 på Harley. Jeg skal ha pizza til middag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal se den iløpet av helga selv, har høye forhåpninger. Først skal konsertene på elvefestivalen forseres, gleder meg til Timbuktu og The Hives! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det går vel for det samme De skal kjøre Route 66 på Harley. Jeg skal ha pizza til middag. Haha. Jeg hadde en major Leif der. Skulle si "Hjemme alene, eller skal du være med?" Ble et meningsløst spørsmål istedet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Haha da skjønner jeg. Nei jeg skal ikke være med. De har blitt med onkelen min og kona hans, som bestemte seg for å ta turen etter at han fikk kreft for en stund tilbake (er frisk igjen nå). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Såpass ja. En Harley-tur i USA høres ikke så dumt ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 De skal kjøre Route 66 på Harley. Jeg skal ha pizza til middag. Du vet å ta den helt ut når du har huset for deg selv. Pizza til middag, a gitt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg begynte å se på Wall Street på en Canal+ kanal, men så valgte Dreamboxen vår (dekodern) å skru på radio istedenfor. Uansett hva jeg trykka på så ville den ikke tilbake. Så nå skal jeg enten se Night of the Living Dead, eller Being John Malkovich, dere bestemmer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 De skal kjøre Route 66 på Harley. Jeg skal ha pizza til middag. Du vet å ta den helt ut når du har huset for deg selv. Pizza til middag, a gitt! Jeg var alene hjemme i 4 dager og middagene var: Bokstavkjeks Pizza Rett i Koppen pasta Burger King Ah, det var episk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kan til og med ha pizza både til morgen og kvelds! Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S. iharal3: Jeg skal være alene hjemmei 4 uker. Bokstavkjeks er ikke så[/ï] næringsrikt. Endret 20. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg blander iharal3 med lolidude hele tiden. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg blander iharal3 med lolidude hele tiden. Utrolig frustrerende. Say WHAT? iharal3: Jeg skal være alene hjemmei 4 uker. Bokstavkjeks er ikke så[/ï] næringsrikt. Joda, du lærer alfabetet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S. Er med, jeg. Da er det bestemt, forumtreff for spesielt inviterte hos AltF4 i helgen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S. Har gratisbillett på toget i et halvt år til, jeg. Hvis jeg var en av de spesielt inviterte, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S. Er med, jeg. Da er det bestemt, forumtreff for spesielt inviterte hos AltF4 i helgen. Til helga skal jeg på kino, dessuten er det enda to uker til de drar. Tanken på et miniforumtreff med spessielt inviterte har streifet meg også, men de fleste vil vel få noia når de må kjøre tog i 3 kvarter fra Oslo S. Har gratisbillett på toget i et halvt år til, jeg. Hvis jeg var en av de spesielt inviterte, da. Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester. Men om dette blir et faktum ønsker jeg å ta det på PM. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 AltF4. Nå er jeg skuffet. Vil du ikke ha en glaland på laget? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Helgen om to uker går ikke for min del. Vi må ta den om tre uker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) @gLaland: Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester Du faller inn i "blandt de som er" kategorien Endret 20. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vil være spesielt invitert. :< Iharal3: Jeg spiser omtrent likt alene som jeg gjør når mamma er her. Bare at jeg ikke spiser middag hver dag. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Tenkte jeg skulle se Inglorious bastards i kveld, høhø. Etter stengetid, så klart. Endret 20. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 @gLaland: Du og Shampoo er blandt de her som er selvskrevne gjester Du faller inn i "blandt de som er" kategorien Jeg spiser omtrent likt alene som jeg gjør når mamma er her. Bare at jeg ikke spiser middag hver dag. Vi har noe til felles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå