Vaenas Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Laland you got no power over me! Moa is the power. Men uansett nå får jeg sette igang Oblivion her. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jackpot! Jeg fant sjokkis i kjøleskapet. Nå kan jeg være her i hele natt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jackpot! Jeg fant sjokkis i kjøleskapet. Nå kan jeg være her i hele natt. lol Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skal ikke så mye til hører jeg:-) må ha mer enn en sjokolade for å holde natta ut ja:-) Kanskje ei svensk blond ei som jeg møtte i dag:-) bare så synd ho skulle jobbe til veldig sent i natt... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ingen som har postet her på tre minutter Blir stille når Laland stikker, gitt. Køyer selv, jeg. Natta! Endret 8. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg endte opp med å lete etter røyken min. Trodde den var borte. So true ... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei huff kan ikke, legge meg riktig enda:-) er nesten ikke trøtt bar elitt sliten i bena etter å ha gått hjem fra oslo s til grûnerløkka... der små langt det egentlig... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sitter å spiller zombie game på halo 3 på en veldig mørk bane. Win. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har lagt meg, men tok med laptopen i senga Ganske koselig, egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er så lei av Halo 3 at jeg ikke orker tenke på det. Hopp, skyt, snu, slå, hopp, skyt, slå, skyt, hopp, snu, hopp, snu, hopp, skyt, slå, dø. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Har lagt meg, men tok med laptopen i senga Ganske koselig, egentlig. Jeg og Endret 8. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har lagt meg, men tok med laptopen i senga Ganske koselig, egentlig. Ohh kanskje det er dte jeg og skal gjøre... hmm hadde vært lii ok det nå kjenner jeg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Har lagt meg, men tok med laptopen i senga Ganske koselig, egentlig. Jeg og Jeg og hva? Du er og lei av Halo 3? Du er også i senga med laptopen? Edit: I see your edit, and raise you with a Klondike Bar! Endret 8. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Heisann folkens Står til? Hatt en grei helg? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hehe pepperspray:-) nam nam det! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg er så lei av Halo 3 at jeg ikke orker tenke på det. Hopp, skyt, snu, slå, hopp, skyt, slå, skyt, hopp, snu, hopp, snu, hopp, skyt, slå, dø. Det ble jeg lei av etter å ha spilt 8 ganger. Endret 8. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 8 er mitt lykketall BRB: Røykepause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå