Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ok ut den. Vanskelig å vurdere hvor bra kontrast og fargeforhold den egentlig har. Kontrastratio-tall sier veldig lite. Du kan jo ta deg en tur i butikken og se om TV-en har god kontrast og skarpe farger. Eventuelt kan du lese anmeldelser. Men rent teknisk sett oppfyller jo TV-en alle relevante krav.

 

TV-en har innebygd tuner så du enkelt kan få inn TV-signaler. Det betyr imidlertid også at du automatisk registreres i NRKs database for folk som må betale NRK-lisensen. ;)

Lenke til kommentar

Vær oppmerksom på at 100hz ikke alltid tilsier at bildet trenger å bli spesielt bedre. Det flyter kanskje bedre, men det kan oppstå pikselerering i bildet osv som drar ned opplevelsen. Søk etter [tv-modell] review på Google og sjekk større sider. Kan anbefale www.trustedreviews.com. De har lange og innholdsrike anmeldelser som ofte sammenligner litt opp mot modeller i samme prissjikt.

Lenke til kommentar
min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^

Jeg vet ikke, men JEG skal på Inglorious Basterds imorgen :D Satan som jeg gleder meg. It's going to be legen - wait for it -

 

Hehe. Jepp, gleder meg selv.

 

Gleder meg mer til muttern og fattern tar en roadtrip i USA i september riktignok :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...