Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er denne noe tess? Den virket tess. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er denne noe tess? 100hz LCD = Tess Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Rock Band 1 og 2, som DLC (Den er til og med gratis!) sendt tilbake Ah. Holdt på å si at da kjøper jeg det men får ikke lastet det ned så da kan det jo være det samme for nå. I dag har jeg hatt åndsnærværelse nok til å sjekke om Madder Mortem var på Spotify. Og det var de gitt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ok ut den. Vanskelig å vurdere hvor bra kontrast og fargeforhold den egentlig har. Kontrastratio-tall sier veldig lite. Du kan jo ta deg en tur i butikken og se om TV-en har god kontrast og skarpe farger. Eventuelt kan du lese anmeldelser. Men rent teknisk sett oppfyller jo TV-en alle relevante krav. TV-en har innebygd tuner så du enkelt kan få inn TV-signaler. Det betyr imidlertid også at du automatisk registreres i NRKs database for folk som må betale NRK-lisensen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg har jo allerede NRK. På en annen TV. Må jeg betale for to? Endret 20. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Litt usikker på hvordan det er for en slik tv, men NRK vet jo ikke om du har kjøpt deg ny fordi du kastet den gamle. Har man fler tv'er betaler man fortsatt bare en lisens. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg har jo allerede NRK. På en annen TV. Må jeg betale for to? Tror da ikke det, men ikke ta mine utsagn som fakta. Endret 20. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Vær oppmerksom på at 100hz ikke alltid tilsier at bildet trenger å bli spesielt bedre. Det flyter kanskje bedre, men det kan oppstå pikselerering i bildet osv som drar ned opplevelsen. Søk etter [tv-modell] review på Google og sjekk større sider. Kan anbefale www.trustedreviews.com. De har lange og innholdsrike anmeldelser som ofte sammenligner litt opp mot modeller i samme prissjikt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 hæææ? Det var du som hadde den avataren av deg selv med briller, amirite? Ser DU på Hellsing? Amagad, hadde aldri trudd du var into anime O_O Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Sommervarmen har endelig kommet tilbake for fullt, nå som skolen har begynt. Q_Q Endret 20. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Merkelig hvor lite sulten jeg blir når jeg bare sitter og spiller. Har ikke spilt siden litt før 12, og merker først nå at jeg er ganske sulten.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Man bruker jo ikke akkurat mye energi på å spille. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Så, hva har deres foreldre gjort i dag? Min mor har kjøpt seg sko hun skal ha til sene kvelder i Las Vegas og min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^ Endret 20. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så, hva har deres foreldre gjort i dag? Huff, vi gjør altså så lite spennende at vi må begynne å snakke om hva foreldrene våre gjør? Oh no, nå må jeg nesten dra ned til en bondegård, drikke 20 red bull og voldta noen hester. Sånn at jeg har noe å snakke om lxm. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva gjør denne bedre enn denne? Hvorfor er den første mer tess enn den andre? Man bruker jo ikke akkurat mye energi på å spille. Åjoda. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^ Jeg vet ikke, men JEG skal på Inglorious Basterds imorgen Satan som jeg gleder meg. It's going to be legen - wait for it - Endret 20. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Daffy... Dette har vi snakket om. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Haha. Hva har jeg gjort nå da? :unsure: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^ Jeg vet ikke, men JEG skal på Inglorious Basterds imorgen Satan som jeg gleder meg. It's going to be legen - wait for it - Hehe. Jepp, gleder meg selv. Gleder meg mer til muttern og fattern tar en roadtrip i USA i september riktignok Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Huset for deg selv, eller hjemme alene? edit: Det finnes en stor leif her, men jeg gidder ikke å endre den. Endret 20. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå