Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sånn. Nå har jeg spist tidenes sterkeste Biff Stroganoff. Av pepperbiff. Munnen min brenner og jeg liker det!

Sterk mat har jeg ikke så mye til overs for. At den er litt krydret, går helt fint. Men hvis det er så ille at det overdøver all smak, ser jeg ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg heller å kjøpe en god 37"-tv enn en middelmådig 46 eller 50". Helt seriøst. 37" er mer enn stort nok til de aller fleste rom. I 37" klassen finnes det mange gode LCD-tver med 1920 * 1080 oppløsning (Full HD), god kontrast og nok av innganger. Det er rett og slett bortkastet å kjøpe en stor TV bare for størrelsens skyld når man får store nok TV-er som gir bedre kvalitet for samme pris. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Uvant med ny avatar Snorre. Likte ansiktet ditt jeg ^_^

 

Men er forøvrig ganske enig med Snorre. Evt. 42" hvis 37" blir for lite, selv om jeg syntes 37" er ganske perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Uvant med ny avatar Snorre. Likte ansiktet ditt jeg ^_^

Sa han som har byttet selv :p

:p

Helvete, jeg hater å ha skilte foreldre.

Jeg har også skilte foreldre. Men heldigvis opplever jeg det mer som en fordel enn en ulempe.

Tja, det er selvsagt fordeler. En haug med penger og to sydenferier i sommeren. Men syns ikke det gjør opp for alt annet rot ved skilte foreldre.

Du glemte dobbelt opp med julegaver. Men jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Jeg har vært på Oslo Grand Prix og så en hel del proffe syklister. Jeg sto en halv meter bak Lance Armstrong da han ble intervjuet etter rittet, og fikk med meg blant annet Thor Hushovd, Kurt Asle Arvesen og Franco Pellizotti.

 

Sønnen til ei på jobben var med å sykla.

 

Aaaaaaaaaa!!! Jeg 100%a Still Alive på gitar, ekspert!!! Woooooo :D

 

Som GLaDOS synger?

På slutten av dagen idag Sto de og kastet opp Foxene som var igjen etter konkurransene vi hadde i skogen, og det var rundt 20 stk i en klynge. Så da den ene foxen var på vei ned, hoppet jeg inntil ei jente som egentlig hadde fått tak i den slik at hun datt over en stein. Jeg fikk tak i Foxen, og hun fikk mobilen sin ødelagt. Sånn går det når man tar noe som ikke er deres..

 

Jeg begynner seriøst å like deg.

Er det bare jeg her som ikke har skilte foreldre? :huh:

 

Nope, jeg har gifte!

 

Hvorfor skal alle ha så svære? Greier meg fint med 32 jeg :p

 

Har 32" selv, og syns det er helt supert - men har noe annet som er ganske digert.

 

Ah, bare en dag igjen på jobb så er det helg. Jeg er trøtt. Team Fortress 2 noen?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Aaaaaaaaaa!!! Jeg 100%a Still Alive på gitar, ekspert!!! Woooooo :D

 

Som GLaDOS synger?[/quote

Oh yeah!

På slutten av dagen idag Sto de og kastet opp Foxene som var igjen etter konkurransene vi hadde i skogen, og det var rundt 20 stk i en klynge. Så da den ene foxen var på vei ned, hoppet jeg inntil ei jente som egentlig hadde fått tak i den slik at hun datt over en stein. Jeg fikk tak i Foxen, og hun fikk mobilen sin ødelagt. Sånn går det når man tar noe som ikke er deres..

 

Jeg begynner seriøst å like deg.

:love:

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg heller å kjøpe en god 37"-tv enn en middelmådig 46 eller 50". Helt seriøst. 37" er mer enn stort nok til de aller fleste rom. I 37" klassen finnes det mange gode LCD-tver med 1920 * 1080 oppløsning (Full HD), god kontrast og nok av innganger. Det er rett og slett bortkastet å kjøpe en stor TV bare for størrelsens skyld når man får store nok TV-er som gir bedre kvalitet for samme pris. :)

 

 

37" og 42" koster omtrent det samme da, så du får samma kvalitet bare litt større tv for samme pris vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...