User5876321 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 hmm.. nå har vi norsk, norsk er gøy ^^ bare ikke når det er rett etter gym du må gå opp en helvettes bakke med sol i ryggen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Njau, du har vel rett, Overlord forsvinner ikke over natten akkurat. Skeive Dager vil legge homoparaden til bydelen Grønland, jeg klarer ikke å gjøre meg opp en mening om hvorvidt dette er genialt eller komplett idioti. Var vel genialt med tanke på diskusjonen og hendelsen som skjedde før dem sa dette. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Greit, det var en spøk. Jeg pratet om min sønn. Jeg er hans mor. Uansett trenger jeg svar på spørsmålene. Sure. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem jeg skal ta som avatar.. Edit: Glemte at enkelte var 500x500 px. O'rly? () Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. Du er en HCG. ILI! Arg som jeg hater iTunes.. iPhonen min er visstnok synkronisert med et annet iTunes bibliotek, men det er den så absolutt ikke, så eneste måten jeg kan føre over noe, er å slette alt som er på den. Superflott.. Husker du det programmet man kunne føre over musikk/film til iPhone uten å synkronisere, som vi snakket om på MSN? :rolleyes: Jeg blir så glad i min 4GB mp3-spiller til 250 spenn hver gang jeg leser/hører om noen som har problemer med iPoden sin. Aldri sett snurten av problemer noen gang, og jeg kan overføre hva som helst hvor som helst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 På slutten av dagen idag Sto de og kastet opp Foxene som var igjen etter konkurransene vi hadde i skogen, og det var rundt 20 stk i en klynge. Så da den ene foxen var på vei ned, hoppet jeg inntil ei jente som egentlig hadde fått tak i den slik at hun datt over en stein. Jeg fikk tak i Foxen, og hun fikk mobilen sin ødelagt. Sånn går det når man tar noe som ikke er deres.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Var ferdig på jobb klokka 14 i dag og er straks hjemme. O' lykke. Eneste som mangler er en pike som kunne blitt med hjem, men en kan jo ikke få alt på en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Dumme jenter blir stjerner - hun er solsystem! damn, jeg har så sinnsvakt dilla på solbriller på! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hjemme! Dette kan jeg like. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Dagens Wulffmorgenthaler ^_^ Edit: Denne er genial! Denne er også ganske kul: Endret 20. august 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kom til å tenke på noe her omdagen; Er det ikke altfor lett å skaffe seg et alibi nå? Er man relativt god til å programmere kan man jo skrive et script som går på den siden, skriver noe der til angitte tidspunkt. Kan man ikke bare si at man satt hjemme og surfet hvis man blir mistenkt for f.eks et ran? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tror det skal gå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tja, politiet vet jo at det er relativt enkelt å gjøre slikt da. Så det er jo langt fra et vanntett alibi. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg lager et skript (og en ny bruker, på en annen IP-adresse) som starter en tråd, og setter de to brukerne til å ha en skriptet samtale. Perfekt alibi! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Helvete, jeg hater å ha skilte foreldre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Du får en god slump i stipend, så noen fordeler er det også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Du får en god slump i stipend, så noen fordeler er det også. Jeg hadde gjerne byttet bort 20.000 for å ha foreldre som bor sammen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Helvete, jeg hater å ha skilte foreldre. Jeg har også skilte foreldre. Men heldigvis opplever jeg det mer som en fordel enn en ulempe. Må nok si meg enig i det Eplefe sier om skolegang, gitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Sånn. Nå har jeg spist tidenes sterkeste Biff Stroganoff. Av pepperbiff. Munnen min brenner og jeg liker det! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Skilte foreldre kan være okei det, så lenge de oppfører seg som folk når de treffes. Har hatt stemor siden jeg var 6 jeg og det var virkelig helt topp. Nå er radioresepsjonen på lufta igjen, og mandag til torsdag blir en drøm. Fredag sender de ikke, men fredager er jo så sjukt konge fra før av. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Er det bare jeg her som ikke har skilte foreldre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå