Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njau, du har vel rett, Overlord forsvinner ikke over natten akkurat.

 

Skeive Dager vil legge homoparaden til bydelen Grønland, jeg klarer ikke å gjøre meg opp en mening om hvorvidt dette er genialt eller komplett idioti.

Var vel genialt med tanke på diskusjonen og hendelsen som skjedde før dem sa dette.

Lenke til kommentar
Greit, det var en spøk. Jeg pratet om min sønn. Jeg er hans mor. Uansett trenger jeg svar på spørsmålene.

 

Sure. :D

 

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem jeg skal ta som avatar.. :hmm:

 

Edit: Glemte at enkelte var 500x500 px.

O'rly? (:ph34r:)

 

Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc.

Du er en HCG. ILI!

 

Arg som jeg hater iTunes.. iPhonen min er visstnok synkronisert med et annet iTunes bibliotek, men det er den så absolutt ikke, så eneste måten jeg kan føre over noe, er å slette alt som er på den. Superflott..

Husker du det programmet man kunne føre over musikk/film til iPhone uten å synkronisere, som vi snakket om på MSN? :rolleyes:

 

Jeg blir så glad i min 4GB mp3-spiller til 250 spenn hver gang jeg leser/hører om noen som har problemer med iPoden sin.

 

Aldri sett snurten av problemer noen gang, og jeg kan overføre hva som helst hvor som helst.

:love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

På slutten av dagen idag Sto de og kastet opp Foxene som var igjen etter konkurransene vi hadde i skogen, og det var rundt 20 stk i en klynge. Så da den ene foxen var på vei ned, hoppet jeg inntil ei jente som egentlig hadde fått tak i den slik at hun datt over en stein. Jeg fikk tak i Foxen, og hun fikk mobilen sin ødelagt. Sånn går det når man tar noe som ikke er deres..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg kom til å tenke på noe her omdagen; Er det ikke altfor lett å skaffe seg et alibi nå? Er man relativt god til å programmere kan man jo skrive et script som går på den siden, skriver noe der til angitte tidspunkt. Kan man ikke bare si at man satt hjemme og surfet hvis man blir mistenkt for f.eks et ran?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...