Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns at når jeg først skal ha meg ny hovedpc kan jeg liksågodt ta noe som holder i 3-5 år uten tanke på oppgraderinger.

samme som jeg tenker, bare at jeg har et litt lavere budsjett. Vurderte 13 tommeren lenge, men går for 15" fordi den er litt større og mer behagelig å se på samtidig som den er grei å bære på. En 17 tommer blir litt for stort for min del å flytte rundt på.

 

Men gleder meg til min første maskin med OSX. Hat brukt det litt tidligere og det er som en drøm.

Lenke til kommentar

GameStop, i Norge iallefall, synes jeg generelt er begredelige på informasjon.

De butikkene jeg brukte å vanke på hadde info-tavle over releases, og selv om "alle andre" visste at Alan Wake hadde blitt dyttet nesten et helt år lengre frem i tid, sto fortsatt Alan Wake oppført frem til dagen det egentlig skulle komme.

 

Latskap eller dårlig kommunikasjon?

Jeg aner ikke, men jeg stemmer iallefall for flere uavhengige spill-butikker i Norge.

Lenke til kommentar

Tilbud som for det meste innebærer å bytte inn spill.

Som den naive samleren jeg er nekter jeg plent å bytte inn et helt pent og rent spill som jeg selv har betalt for med ærlige penger, for et spill som sikkert har lidd en skjebne som innebærer å være sittepute for en eller annen ChubbyJoe (no offense Joe).

 

Jeg tror nostalgi-følelsen min ville ha drept meg hadde den hatt muligheten.

 

 

 

Eller for å skrive det som var relevant: Jeg bytter ikke spill for nye, da jeg er en samler.

...Sånn.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Var på koengen før i dag og så på at de jobbet på scenen der Coldplay skulle spille i dag, også kom det en engelsk familie og så. Så kom faren og spurte meg om jeg visste hvem som skulle spille der. Da jeg sa Coldplay fikk de hakeslep. Var gøy. Blir alltid i så godt humør når jeg snakker med briter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...