Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Greide å komme meg til rundt 66% av sangen. Damn happyfez. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Syns at når jeg først skal ha meg ny hovedpc kan jeg liksågodt ta noe som holder i 3-5 år uten tanke på oppgraderinger. samme som jeg tenker, bare at jeg har et litt lavere budsjett. Vurderte 13 tommeren lenge, men går for 15" fordi den er litt større og mer behagelig å se på samtidig som den er grei å bære på. En 17 tommer blir litt for stort for min del å flytte rundt på. Men gleder meg til min første maskin med OSX. Hat brukt det litt tidligere og det er som en drøm. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Punisher: Warzone var iallefall blodigere enn den første filmen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 men går for 15" fordi den er litt større og mer behagelig å se på samtidig som den er grei å bære på. Ja, det har jeg ikke tenkt så mye på egentlig. Tenker egentlig bare at "størst er best", men det kan kanskje bli litt stress å drasse rundt på 3 kg hele tiden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har en 17" HP. Den er et herk å dra med seg. Hadde ikke kjøpt 17" igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Nå legger jeg meg. Ekstra tidlig idag! God natt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 God natt internet! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dette forumet har nok en gang vært en slu jævel og lurt meg til å lurke lenger enn jeg hadde planlagt. NÅ skal jeg ihvertfall klare å legge meg. God natt Gamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ser ut som det blir nok en "past 20ies" pølsefest her i tråden da gitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg burde legge meg, men neeeh hvor er morroa i det. Mye morsommere å dele natten med dere. Endret 19. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Så søt du er Til gjengjeld skal du få litt interessant lesning: How used games are priced. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 GameStop må begynne å få bedre oversikt på andres priser hvis de vil fortsette, da. Jeg har funnet flere spill i brukthyllen deres som jeg kan få billigere om jeg går et steinkast til PlayCom eller Platekompaniet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 GameStop, i Norge iallefall, synes jeg generelt er begredelige på informasjon. De butikkene jeg brukte å vanke på hadde info-tavle over releases, og selv om "alle andre" visste at Alan Wake hadde blitt dyttet nesten et helt år lengre frem i tid, sto fortsatt Alan Wake oppført frem til dagen det egentlig skulle komme. Latskap eller dårlig kommunikasjon? Jeg aner ikke, men jeg stemmer iallefall for flere uavhengige spill-butikker i Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vel, GameStop i Norge HAR elendig informasjon, men de har og gode tilbud fra tid til annen. Det er rimelig slitsomt, egentlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Tilbud som for det meste innebærer å bytte inn spill. Som den naive samleren jeg er nekter jeg plent å bytte inn et helt pent og rent spill som jeg selv har betalt for med ærlige penger, for et spill som sikkert har lidd en skjebne som innebærer å være sittepute for en eller annen ChubbyJoe (no offense Joe). Jeg tror nostalgi-følelsen min ville ha drept meg hadde den hatt muligheten. Eller for å skrive det som var relevant: Jeg bytter ikke spill for nye, da jeg er en samler. ...Sånn. Endret 19. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Sånn har jeg det også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg kjøper brukte spill dog, så lenge de er i godkjent form. For hvordan ellers skulle jeg ha hatt muligheten til å kjøpe perler som HALLOEN SEXY. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Var på koengen før i dag og så på at de jobbet på scenen der Coldplay skulle spille i dag, også kom det en engelsk familie og så. Så kom faren og spurte meg om jeg visste hvem som skulle spille der. Da jeg sa Coldplay fikk de hakeslep. Var gøy. Blir alltid i så godt humør når jeg snakker med briter Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jøss så stille dere er nå i disse tider... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg tok meg en kreft-pinne pause, og vurderer nå å gå og dusje før jeg kommer tilbake og nistirrer på flere gameplay-videoer av spill jeg fortsatt er i tvil om jeg vil kjøpe nær release. Derfor er jeg "stille". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå