Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville aldri skaffet meg en tatovering! Tenk når dere blir et par 10 år eldre, og ser ned på diverse kroppsdeler og det som treffer dere er mer eller mindre obskure tatoveringer. Det er i alle fall ikke jeg som skal få skylden da :p
Vel. Nå tror jeg jeg kommer til å se ned på diverse kroppsdeler om ti-tyve år og tenke "Holy fuck, jeg var kul som ungdom 8D" og kjøpe meg motorsykkel.

 

Tja, du har vel ett poeng :p

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å kjøpe en MacBook Pro 17" .. 21k er mye penger for en laptop gitt.

Jeg skal kjøpe en 15" om ikke alt for lenge. 4GB ram og 500GB Harddisk. Litt synd at ikke 15 og 17 tommerne har NumPad da tastaturet ser rimelig lite ut på de to større modellene. Men det er tross alt kun kosmetiske forandringer for min del såret spiller lite rolle.

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å kjøpe en MacBook Pro 17" .. 21k er mye penger for en laptop gitt.

Jeg skal kjøpe en 15" om ikke alt for lenge. 4GB ram og 500GB Harddisk. Litt synd at ikke 15 og 17 tommerne har NumPad da tastaturet ser rimelig lite ut på de to større modellene. Men det er tross alt kun kosmetiske forandringer for min del såret spiller lite rolle.

 

 

I know! Men hey, når man først er vant til laptop tenker man ikke over at man ikke har numpad. Eventuelt er det bare å kjøpe seg et ekstra tastatur!

Lenke til kommentar
I know! Men hey, når man først er vant til laptop tenker man ikke over at man ikke har numpad. Eventuelt er det bare å kjøpe seg et ekstra tastatur!

Jeg har ikke engang NumPad på den staajonæres tastatur så sånn sett går det greit, men det ser litt rart ut. 13" versjonen ser perfekt ut mtp størrelse på tastatur kontra chassis, men de andre er jo større og kunne tålt det.

 

Hvilke specs skal du ha? Jeg betaler 16k for den "lille" 15 tommeren med 500GB harddisk.

Lenke til kommentar
Hvilke specs skal du ha? Jeg betaler 16k for den "lille" 15 tommeren med 500GB harddisk.

 

Jeg skal fleske til og betale 20990 for 17 tommeren med 500gb harddisk og 2,8 ghz dualcore prosessor.

Syns at når jeg først skal ha meg ny hovedpc kan jeg liksågodt ta noe som holder i 3-5 år uten tanke på oppgraderinger.

Pluss man får en del for dem brukte og, i forhold til windows, så er sånn sett en investering.

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...