Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple har merkelige løsninger på sine laptoper. Skjule skruer under magneter under et klistermerke... Noe sier meg at de ikke vil at reprasjoner skal skje hjemme....

EDIT: Nei nå orker jeg ikke mer :p Og Eplefe, kjør på med tron og jeg er lost :D

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Jeg ville aldri skaffet meg en tatovering! Tenk når dere blir et par 10 år eldre, og ser ned på diverse kroppsdeler og det som treffer dere er mer eller mindre obskure tatoveringer. Det er i alle fall ikke jeg som skal få skylden da :p

 

Jeg trodde faktisk også et sekund at Shampoo hadde avslørt alderen sin, men nå er jeg sannelig ikke sikker.. :( Kan ingen som var på forumtreffet gi en pekepinn?

 

Edit: Slemme Lakus! Begrav den!

Endret av Error
Lenke til kommentar
http://www.digi.no/820931/telenor-kunder-k...-fra-pirate-bay Denne typen idioti får det til og gå kaldt ned over ryggen min... Platebransjen kjører seg selv i grøfta.

Vant ikke akkurat Telenor akkurat den samme saken, men "mot" mye større aktører i en større rettsak? Og uansett hvor mange som vil sperre TPB kommer det aldri til å hjelpe. TPB var jo ikke engang den mest populære søkesiden for torrents. Kun den med mest PR i media. Men så leng media kan rapportere om at TPB taper en rettsak tror folk at piratkopiering er borte og at alt er bra. Dumme, dumme folk. Snakk om å rulle rundt og lekensaueflokk.

Lenke til kommentar
Jeg trodde faktisk også et sekund at Shampoo hadde avslørt alderen sin, men nå er jeg sannelig ikke sikker.. :( Kan ingen som var på forumtreffet gi en pekepinn?

Jeg mener å huske han var over 9, men jeg er neimen ikke helt sikker. Tror også han ikke er så mye over 38.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Jeg ville aldri skaffet meg en tatovering! Tenk når dere blir et par 10 år eldre, og ser ned på diverse kroppsdeler og det som treffer dere er mer eller mindre obskure tatoveringer. Det er i alle fall ikke jeg som skal få skylden da :p
Vel. Nå tror jeg jeg kommer til å se ned på diverse kroppsdeler om ti-tyve år og tenke "Holy fuck, jeg var kul som ungdom 8D" og kjøpe meg motorsykkel.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...