Laland Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Bare jeg som ikke får logget inn på Gmail eller MSN? Utrolig frustrerende! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ah, cheers. Hva skal du ta Eplefe? Bare jeg som ikke får logget inn på Gmail eller MSN? Utrolig frustrerende! Jeg er på msn i hvert fall! Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nå går datarepareringen i stampe igjen... Jeg må si det i gjenn; HATER småe steinharde skruer... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Tror du nevnte det her tidligere @sjonas. Noen som har forslag til hvilket språk jeg skal starte på etter at jeg er ferdig med det jeg holder på med? Japansk. ^^ Visste ikke at du gamer WoW, Eplefe. Endret 19. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. OMG du er min nye helt!!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. Hehe kult. Kjente jeg nettopp ble en anelse forelsket i deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg tror at jeg skal vente en god stund før jeg tar tatovering i det hele tatt dog, tror ikke jeg er helt ferdig å vokse, budsjett er i veien, og det er mamma og. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror du nevnte det her tidligere @sjonas. Noen som har forslag til hvilket språk jeg skal starte på etter at jeg er ferdig med det jeg holder på med? Japansk. ^^ Kanskje det ja. Har prøvd å lære meg det sånn smått innimellom, men kanskje jeg skulle gå skikkelig inn for å lære det fulltid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det var 1349. @The 'tsjonas: Hvorfor skal du bytte? Den du har er bedre. Hellfire da eller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jepp, eneste som var der. Var den plata jeg lette etter uansett. I am Abomination er f@£n så fet. Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Arg som jeg hater iTunes.. iPhonen min er visstnok synkronisert med et annet iTunes bibliotek, men det er den så absolutt ikke, så eneste måten jeg kan føre over noe, er å slette alt som er på den. Superflott.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg blir så glad i min 4GB mp3-spiller til 250 spenn hver gang jeg leser/hører om noen som har problemer med iPoden sin. Aldri sett snurten av problemer noen gang, og jeg kan overføre hva som helst hvor som helst. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvilket språk er det du "holder på med" da, Rider? Har du noen gang fått skikkelig bruk for alle disse språkkunnskapene dine, eller gjør du det bare for lulz? ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei jeg får sette meg ned og se på nyeste Punisher filmen, håper den er bedre enn den første. Preikast. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Akkurat nå er det Spanskstudier på universitetet som står på tapeten. Og jeg gjør det mye "for the lulz", men har hatt bruk for det en god del også. Bl.a tidligere i år da jeg var buddy for en gjeng internasjonale studenter. Edit: Desuten så vet man jo aldri hva man kan komme til å få bruk for. Og det er godt å kunne språk hvis man skal reise. Endret 19. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=570499 Du skal ha baller for å gjøre noe slikt. Nå skal jeg kose meg med den fjerde siste Sopranos-episoden. Natta! Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. OMG du er min nye helt!!!! Helsleeve med gamer-tema. Skal ha Yoshi, Sylvanas Windrunner, Mario, Vault Boy, Kirby etc. Hehe kult. Kjente jeg nettopp ble en anelse forelsket i deg Så søte dere er. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp, kjempesøt. Klin til med Cats også, så du aldri kan glemme søte meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ser ikke helt hva Cats har i sleeven min å gjøre, men jeg liker musikalen. 8D Spillet ligger dessverre på "aldri spilt"-listen min. Endret 19. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå