Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror ikke det var et blackmetal band faktisk. Men det var noe norskt noe. Schkambankt? El Kake? Tryosfærra? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg har virkelig vært slapp med min plikt de siste dagene, her har dere de 3 siste stripene! Skjul Tror ikke det var et blackmetal band faktisk. Men det var noe norskt noe. Schkambankt? El Kake? Tryosfærra? Nei, men takk for forsøket. Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg og Zealuu har bestilt tatoveringstime i dag. Det vil si. Han har fått time (tre timers økt, tror jeg) og jeg har fått en hel dag (7 timer) og to femtimersøkter, i tillegg til tegneøkt. Smerten! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er jo det. Jeg bare tuller med hodene deres igjen. Du er 26. Nå avslutter vi denne! Hvorfor fant jeg meg selv synge "What's in it for me" av full hals nå nettopp? Cuz itz epic song lol Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Zero Punctuation har anmeldt Silent Hill 2. Siden det er ett av mine aboslutt favorittpsill var jeg spent. Men det viser seg å være ett av Yatzhees favoritter også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor fant jeg meg selv synge "What's in it for me" av full hals nå nettopp? Fordi den rå. Kommer bare til å late som om jeg er ansvarlig for dette. Godt dere lærer! Såeh =D.. *snip* Dette er gode ting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem jeg skal ta som avatar.. Edit: Glemte at enkelte var 500x500 px. Endret 19. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det var 1349. @The 'tsjonas: Hvorfor skal du bytte? Den du har er bedre. Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg og Zealuu har bestilt tatoveringstime i dag. Det vil si. Han har fått time (tre timers økt, tror jeg) og jeg har fått en hel dag (7 timer) og to femtimersøkter, i tillegg til tegneøkt. Smerten! Grøss. Husker da jeg lå der i stolen og brakk meg i smerte. Men det er jo verdt det, så klart. Hvor på kroppen skal du ha den? Eheheh, kanskje jeg skal bli poledancer? Tar meg sikkert tretti år å bare kunne stå på de skoene der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 @The 'tsjonas: Hvorfor skal du bytte? Den du har er bedre. Er bare litt smårastløs. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det er så utrolig morsomt og givende å lære nye språk. Elsker det. Foråpentligvis har jeg 10 språk bak meg før jeg blir for gammel. @sjonas: Det bildet av Drowzee (var vel det han het) var morsomt. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Er bare litt smårastløs. Is i magen kamerat! Is i magen. Du burde uansett i tilfellet bytte til det bildet av han som nyser i albuen på alle de svineinfluensadempende plakatene som henger over alt. Bilde nummer 2 http://www.pandemi.no/pandemi/hvordan_begr...uensaen__393934 Passer fordi den er dagsaktuell men aller mest på grunn av naturen i nicket ditt. Endret 19. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg og Zealuu har bestilt tatoveringstime i dag. Det vil si. Han har fått time (tre timers økt, tror jeg) og jeg har fått en hel dag (7 timer) og to femtimersøkter, i tillegg til tegneøkt. Smerten! Grøss. Husker da jeg lå der i stolen og brakk meg i smerte. Men det er jo verdt det, så klart. Hvor på kroppen skal du ha den? Eheheh, kanskje jeg skal bli poledancer? Tar meg sikkert tretti år å bare kunne stå på de skoene der. Meeeh. Tegne på kroppen sin? Hvorfor ikke bare tegne med fargeblyanter da? No, but srsly. Jeg skal aldri ha tatovering. Om jeg en gang skulle ha hadde det i så fall vært et sted den ikke synes som f.eks en liten en på... ryggen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Skal ha hele armen. Zealuu har time 28. oktober, jeg har tegnetime 29. oktober, hel dag med tatovering 5. november, fem timer 4. desember og fem timer 8. januar. Tror jeg skal klare smerten helt greit. ^^ Edit: Iharal3: GO BIG OR GO HOME. Endret 19. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tja, tror ikke fargestiftene til lillesøster holder seg så godt på kroppen, gitt. Hver sin lyst, vet du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg har lyst på dødsetermerket på underarmen. Tror jeg har sagt det før, husker ikke helt. Der har vi den. Endret 19. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Så en fyr som hadde dødsetermerket på underarmen for noen dager siden. Det så unektelig litt tøft ut, men jeg vet at om noen år angrer jeg meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror du nevnte det her tidligere @sjonas. Noen som har forslag til hvilket språk jeg skal starte på etter at jeg er ferdig med det jeg holder på med? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Fra hvor er det merket? Jeg gleder meg til å få tatt Konamikoden. Må bare få råd først, samt få den tegnet slik at den både ser bra ut og ikke er for stor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Harry Potter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå