Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har virkelig vært slapp med min plikt de siste dagene, her har dere de 3 siste stripene!

 

292151.zoom.gif

 

292152.zoom.gif

 

292153.zoom.gif

 

Skjul
Tror ikke det var et blackmetal band faktisk.

 

Men det var noe norskt noe.

 

 

Schkambankt?

El Kake?

Tryosfærra?

 

Nei, men takk for forsøket.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem jeg skal ta som avatar.. :hmm:

 

Edit: Glemte at enkelte var 500x500 px.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg og Zealuu har bestilt tatoveringstime i dag. Det vil si. Han har fått time (tre timers økt, tror jeg) og jeg har fått en hel dag (7 timer) og to femtimersøkter, i tillegg til tegneøkt. Smerten!

Grøss. Husker da jeg lå der i stolen og brakk meg i smerte. Men det er jo verdt det, så klart. Hvor på kroppen skal du ha den?

 

Eheheh, kanskje jeg skal bli poledancer? Tar meg sikkert tretti år å bare kunne stå på de skoene der.

Lenke til kommentar
Er bare litt smårastløs. :p

 

Is i magen kamerat! Is i magen.

 

Du burde uansett i tilfellet bytte til det bildet av han som nyser i albuen på alle de svineinfluensadempende plakatene som henger over alt.

Bilde nummer 2 http://www.pandemi.no/pandemi/hvordan_begr...uensaen__393934

 

Passer fordi den er dagsaktuell men aller mest på grunn av naturen i nicket ditt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg og Zealuu har bestilt tatoveringstime i dag. Det vil si. Han har fått time (tre timers økt, tror jeg) og jeg har fått en hel dag (7 timer) og to femtimersøkter, i tillegg til tegneøkt. Smerten!

Grøss. Husker da jeg lå der i stolen og brakk meg i smerte. Men det er jo verdt det, så klart. Hvor på kroppen skal du ha den?

 

Eheheh, kanskje jeg skal bli poledancer? Tar meg sikkert tretti år å bare kunne stå på de skoene der.

Meeeh. Tegne på kroppen sin? Hvorfor ikke bare tegne med fargeblyanter da?

 

No, but srsly. Jeg skal aldri ha tatovering. Om jeg en gang skulle ha hadde det i så fall vært et sted den ikke synes som f.eks en liten en på... ryggen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har lyst på dødsetermerket på underarmen. Tror jeg har sagt det før, husker ikke helt.

 

2795796373_62d8b63ee3.jpg Der har vi den.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...