Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sånn. Da snakker vi ikke om det lenger. Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lakus liker å leve på kanten av landets forumlover. Det er det som gjør en Lakus til en Lakus. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Der kom den ja. Bring forth the banHAMMAH! Den alltid like profesjonelle Laland diskuterer enkeltbrukere i tråder. ^_^ Anyhow, noen må joine Halo Wars en gang. Alltid "en gang". Noen må joine halo wars NOW PLOX! edit: btw splinter cell chaos theory eier double agent så hardt at jeg griner any day. Endret 8. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lakus for å si det sånn så gjorde du noen personer her veldig triste. Men men, må komme meg videre i Oblivion nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Kjenner" (Ok, treffer én gang i året) en syvåring med downs, men føler meg ikke sørlig truffet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sånn. Da snakker vi ikke om det lenger. Au.... Jeg ler så jeg fikk vondt i hele kroppen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alltid "en gang". Noen må joine halo wars NOW PLOX! Ikke nå. Men jeg legger deg til på lista så vi kan hooke up en gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Daa.. var det på tide for Laland å sette i gang med en god natt med en forhåpentligvis adekvat, horisontal rekreasjonsaktivitet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Daa.. var det på tide for Laland å sette i gang med en god natt med en forhåpentligvis adekvat, horisontal rekreasjonsaktivitet. NATTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det fint snakk for "Jeg skal runke", Laland? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) NAAAAAAAAAATTAAAAAAAAAAA! Endret 8. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) POKEMON!!! Endret 8. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Is that sex Laland iz talking about? Skjul Impressive. Most Impressive. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det fint snakk for "Jeg skal runke", Laland? Blir ikke runk mer vertikalt enn horisontalt når man ligger? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eplefe, stemmer nok det Men guess what, I'm NOT gonna do that myself. Skjul Faktisk skal jeg ikke det, ender bare opp med tennis albue igjen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Okay, drøyde litt, og Lakus, du har noen gode bilder også! Flere av dem! Går igjennom tråden fra nå til og neste gang jeg er her, post for post. Så alle sammen; be afraid. Very afraid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller er det bare noe du sier for å holde oss på plass? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er det fint snakk for "Jeg skal runke", Laland? Edit: vet det ikke er originalen, men utrykket til den karen her er bare.. priceless! Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå