Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barnehageassistent. Desverre er jeg bare vikar enn så lenge, etter å ha blitt overflødig i sommer.

 

Jeg er den eneste gutten på min jobb. Slå den.

I ditt yrke har du vel plenty av enslige mødre også.

 

Edit: Mener å huske at han jobber i barnehage.

 

Jepp, kan si det slik! Men driter ikke der jeg spiser.

 

Du husker det faktisk. Artig hehe

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg har bare én verge, tror dere jeg kan få meg et brukbart stipend ut av det? :p

Det, kombinert med lave inntekter på den vergen gir det masse masse.

 

Åssen skaffer jeg meg stipend, egentlig? Er det et skjema alle får, eller må man søke? (Har aldri i livet tenkt på å skaffe stipend før nå).

 

Min mor (som er verge) tjener egentlig ganske bra. Men litt stipend er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg har bare én verge, tror dere jeg kan få meg et brukbart stipend ut av det? :p

Det, kombinert med lave inntekter på den vergen gir det masse masse.

 

Åssen skaffer jeg meg stipend, egentlig? Er det et skjema alle får, eller må man søke? (Har aldri i livet tenkt på å skaffe stipend før nå).

 

Min mor (som er verge) tjener egentlig ganske bra. Men litt stipend er bedre enn ingenting.

Lanekassen.no, men hvis du har fått svar om skoleplass gjennom vigo.no er det 10x enklere å fylle ut via dine sider på vigo.no enn å gå igjennom lanekassen.

Lenke til kommentar
Åssen skaffer jeg meg stipend, egentlig? Er det et skjema alle får, eller må man søke? (Har aldri i livet tenkt på å skaffe stipend før nå).

 

Min mor (som er verge) tjener egentlig ganske bra. Men litt stipend er bedre enn ingenting.

 

Du må inn på www.lanekassen.no og fylle ut skjema der. Tror de har slutta med papir-søknader. Hvis du ikke finner ut av det, så kan du høre med skolen din, de vet det helt sikkert.

 

AltF4 var selvfølgelig barnehageassistent ja. Hadde helt glemt det jeg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Man får minst 800 kr uansett.

 

Noe jeg alltid har lurt på, på sms tjenester (f.eks "send PINKODER til 1960"), må man skriver "PINKODER" med store bokstaver da?

Lenke til kommentar
Alle kan få det, men hvis du bor hjemme sammen med begge foreldrene dine og du ikke har yngre søsken er det ikke mange kronene du får.

 

Har tre småsøsken, men jeg kan ikke akkurat si at foreldrene mine tjener så lite at det gjør noe.

 

EDIT: Uansett så skal jeg ikke takke nei til 800 kr for free! :D

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...