Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så det på "Dagens topp 20 postere" nederst på førstesiden på forumet. Regner med at tellingen blir nullstilt etter klokken 23.59. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 What a day it has been! Er i grunn glad for at jeg sto opp i dag! fått skryt av sjefen fr første gang siden jeg starta og hatt en samtale som varte i hele 5 min. Det er det lengste jeg har snakka med han siden jeg starta det og... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Høres ut som en hyggelig sjef Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så det på "Dagens topp 20 postere" nederst på førstesiden på forumet. Regner med at tellingen blir nullstilt etter klokken 23.59. Høh, det var jo... også noe å være på toppen av en liste for. @Nøtte Bra for deg! Sjefer kan være skikkelige Hitler-kloner til tider, men du virker å være heldig? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har jobba der siden 1 mai. OG det er første gang han viser tegn til å prøve å kommunisere med meg... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kanskje ikke så heldig alikevel. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ser ut til at du gjør noe riktig da. Høh, det var jo... også noe å være på toppen av en liste for. Du er vel stolt nå? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kikket på det 4Scrape-greiene, og endte opp med en bunke med en god del nye wallpapers. Genialt. Men videoer er jeg egentlig ikke så fryktelig fan av. La likevel til siden i bookmarks i tilfelle rottefelle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) @Daffy Jeg fikk vel mer en følelse av å være skyldig i spam, selv om jeg mener å huske at jeg har vært ganske "relevant" i alle postene mine Edit: De utenom "Sosialt" iallefall, vet ikke om off-topics teller (noe jeg tviler på). Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Har selv vært et offer for 4scrape's hypnotiserende kraft mange ganger. Daffy, faktisk Leify it is, then. eller: Snurre, Leifert, Sprett, og Bugs. Endret 18. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kjært barn har mange navn ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg burde virkelig ikke se flere filmer av dette spillet, selv om det ikke er så lenge til det kommer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Sitter faktisk på gametrailers og ser videoer av samme spill selv. Weird coninkydink. edit: Nærmere bestemt, denne userfilmen som inneholder slåssescener fra demoen, med litt god gammel Batman-soundtrack på toppen. Endret 18. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg var ikke klar over at det fantes så mange før jeg leste denne: Denne filmen alene klarte å overbevise meg om at det er et stort nok mangfold av komboer i spillet til at det ikke føles repetivt. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Haha. Digger den serien. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kikket på det 4Scrape-greiene, og endte opp med en bunke med en god del nye wallpapers. Genialt. Men videoer er jeg egentlig ikke så fryktelig fan av. La likevel til siden i bookmarks i tilfelle rottefelle. You're welcome! Men husk jeg advarte deg så når du blir avhengig er det ikke min feil. ^_^ Ooooo Arkham Asylum ser bare bedre og bedre ut. Får håpe studielånet er kommet inn på konto til den tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Greit nok, jeg er trøtt, men latterdøra var oppe for fullt gap da jeg leste denne: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hahahaha. "That strikes me as a noble endeavor." Nei nå er det nok for meg. God natt, Gents. Endret 18. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Natta Daffy, tenkte selv jeg skulle fullføre Brewery i Overlord før jeg legger meg (skal ikke på jobb før 16:00), så jeg blir fraværende på Gamer.no. Until next time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå