Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ah det minner meg på den gamle Fysikklæreren vår, han klagde bestandig over det "latterlig lave nivået i den norske skolen (både Grunnskole og VGS)". "Det som er pensum i 3MX er det vi burde ha lært litt av allerede på ungdomsskolen"."6er elever er egentlig 3er elever etter verdensstandard" Høres ut som han kanskje hadde rett i de utsagnene.

 

Edit: :o 20! En aldersfelle altså. Så akkurat bildene av deg selv og må si jeg hadde trodd du var et par år eldre. Men så feil kan man altså ta. Fint å vite at du også er en mann i sin beste alder da. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får jeg bare spørre deg Ridder Grunn, hva det var som gjorde deg såpass forvirret ang. min alder? :p

 

Og takk for at du kaller meg "mann", og ikke tyr til Eplefe's skitne kallenavn.

Vel egentlig ganske mye. Eller ikke så mye jeg kan sette fingeren på. Men ut fra oppførsel, saklighet og egentlig alt så trodde jeg du var litt eldre, i alle fall rundt 25-26 år. Du fremstår som eldre enn du er vil jeg si. Bare positivt ment. :)

 

Ridder Grunn

Hehe det er også en måte å si navnet mitt på. ^_^

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre på nettet? Jeg har som sikkert noen har fått med seg endel tid de nettene jeg ikke jobber, og da blir jeg ofte sittende på nettet - og det begynner virkelig å bli kjedelig. Har liksom kommet inn i en fast rutine hvor jeg sjekker vg, dagbladet, drammens tidende, en side med utgivelser av nye filmer, gamer.no-forumet, facebook og litt fotballnyheter - som det jo ikke er spesielt mye av på natten. Nettby har jeg endelig meldt meg ut av...

 

Har også (selvsagt) installert StumbleUpon i Firefox, men det føles liksom litt tomt om nettene likevel. Tar imot alle tips med stor takknemlighet :D

Lenke til kommentar

@Ridder Grunn

 

Godt å høre :)

 

Når det kommer til diskusjoner og debatter prøver jeg jo alltid å holde meg så saklig som mulig, da det ikke akkurat bidrar noe til diskusjonen ved et sitat allà "FY FAEN FETT ASS".

Jeg misliker slike innlegg selv (med det sagt forstår jeg manges behov for å lufte sin mening om noe sinnsykt bra) og derfor vil jeg liksom ikke bidra til å gjøre en tråd/diskusjon mindre... saklig eller hvadunåennvilkalledet, samtidig som jeg ikke ønsker å fremstå som en "bedreviter".

Generelt er jeg bare en helt vanlig sosial fyr som liker å kommentere alt som skjer i et spill via Xbox Live (ops ops).

 

...Hadde du møtt meg personlig, i levende live ville du nok fort trodd noe annet ^_^

 

 

 

Sliter med det samme selv Crimson, er selv medlem i mangfoldige gamer-forum i søken etter diskusjoner å melde seg inn i, men det er overraskende få.

Skal ikke på jobb før 4 på dagen i morgen, og jeg vil ha en liten pause fra Overlord nå, så sitter liksom og ser etter de beryktede "natteravnene" på Gamer.no.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre på nettet?

 

Vel du kan jo prøve en av mine favorittsider for tidsfordriv. Nemlig å samle bilder fra denne nettopp nyåpnede siden. Men må advare deg, det er for mange (meg selv inkludert) en svært avhengighetsskapende side. Enjoy! ;)

http://nik.bot.nu/4scrape/

 

 

...Hadde du møtt meg personlig, i levende live ville du nok fort trodd noe annet ^_^

 

Kanskje det. Men er slett ikke noe galt i å være litt "barnlig" av og til. Er det en god del selv også. Man kan jo ikke være seriøs hele tiden. ^_^

 

de beryktede "natteravnene" på Gamer.no.

Guilty as charged. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Kanskje det. Men er slett ikke noe galt i å være litt "barnlig" av og til. Er det en god del selv også. Man kan jo ikke være seriøs hele tiden. happy.gif

 

Personlig er jeg helt enig, da man aldri burde gi 100% slipp på barnet i seg, men folk flest har en lei tendens av å forhåndsdømme andre pga det.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Jepp.

 

Du har 42 poster idag, Snurreleif. Det er ikke verst på 1 time og 5 minutter :)

 

 

Hvis det står at jeg kun har vært på Gamer.no i en time og 5 minutter i dag, må det være en feil.

Jeg har vel vært "av og på" Gamer.no siden jeg sto opp for 13-14 timer siden.

 

Men hvis jeg har postet 42 (heeey!) poster i løpet av 1 time og 5 minutter, må jeg kjede meg mer enn jeg trodde.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...