Rider of Reason Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ah det minner meg på den gamle Fysikklæreren vår, han klagde bestandig over det "latterlig lave nivået i den norske skolen (både Grunnskole og VGS)". "Det som er pensum i 3MX er det vi burde ha lært litt av allerede på ungdomsskolen"."6er elever er egentlig 3er elever etter verdensstandard" Høres ut som han kanskje hadde rett i de utsagnene. Edit: :o 20! En aldersfelle altså. Så akkurat bildene av deg selv og må si jeg hadde trodd du var et par år eldre. Men så feil kan man altså ta. Fint å vite at du også er en mann i sin beste alder da. Endret 18. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Får jeg bare spørre deg Ridder Grunn, hva det var som gjorde deg såpass forvirret ang. min alder? Og takk for at du kaller meg "mann", og ikke tyr til Eplefe's skitne kallenavn. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Får jeg bare spørre deg Ridder Grunn, hva det var som gjorde deg såpass forvirret ang. min alder? Og takk for at du kaller meg "mann", og ikke tyr til Eplefe's skitne kallenavn. Vel egentlig ganske mye. Eller ikke så mye jeg kan sette fingeren på. Men ut fra oppførsel, saklighet og egentlig alt så trodde jeg du var litt eldre, i alle fall rundt 25-26 år. Du fremstår som eldre enn du er vil jeg si. Bare positivt ment. Ridder Grunn Hehe det er også en måte å si navnet mitt på. ^_^ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre på nettet? Jeg har som sikkert noen har fått med seg endel tid de nettene jeg ikke jobber, og da blir jeg ofte sittende på nettet - og det begynner virkelig å bli kjedelig. Har liksom kommet inn i en fast rutine hvor jeg sjekker vg, dagbladet, drammens tidende, en side med utgivelser av nye filmer, gamer.no-forumet, facebook og litt fotballnyheter - som det jo ikke er spesielt mye av på natten. Nettby har jeg endelig meldt meg ut av... Har også (selvsagt) installert StumbleUpon i Firefox, men det føles liksom litt tomt om nettene likevel. Tar imot alle tips med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) @Ridder Grunn Godt å høre Når det kommer til diskusjoner og debatter prøver jeg jo alltid å holde meg så saklig som mulig, da det ikke akkurat bidrar noe til diskusjonen ved et sitat allà "FY FAEN FETT ASS". Jeg misliker slike innlegg selv (med det sagt forstår jeg manges behov for å lufte sin mening om noe sinnsykt bra) og derfor vil jeg liksom ikke bidra til å gjøre en tråd/diskusjon mindre... saklig eller hvadunåennvilkalledet, samtidig som jeg ikke ønsker å fremstå som en "bedreviter". Generelt er jeg bare en helt vanlig sosial fyr som liker å kommentere alt som skjer i et spill via Xbox Live (ops ops). ...Hadde du møtt meg personlig, i levende live ville du nok fort trodd noe annet ^_^ Sliter med det samme selv Crimson, er selv medlem i mangfoldige gamer-forum i søken etter diskusjoner å melde seg inn i, men det er overraskende få. Skal ikke på jobb før 4 på dagen i morgen, og jeg vil ha en liten pause fra Overlord nå, så sitter liksom og ser etter de beryktede "natteravnene" på Gamer.no. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre på nettet? Vel du kan jo prøve en av mine favorittsider for tidsfordriv. Nemlig å samle bilder fra denne nettopp nyåpnede siden. Men må advare deg, det er for mange (meg selv inkludert) en svært avhengighetsskapende side. Enjoy! http://nik.bot.nu/4scrape/ ...Hadde du møtt meg personlig, i levende live ville du nok fort trodd noe annet ^_^ Kanskje det. Men er slett ikke noe galt i å være litt "barnlig" av og til. Er det en god del selv også. Man kan jo ikke være seriøs hele tiden. ^_^ de beryktede "natteravnene" på Gamer.no. Guilty as charged. ^_^ Endret 18. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Crimson: Wimp.com er en fin side med masse random videoer. Noe for enhver. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kanskje det. Men er slett ikke noe galt i å være litt "barnlig" av og til. Er det en god del selv også. Man kan jo ikke være seriøs hele tiden. happy.gif Personlig er jeg helt enig, da man aldri burde gi 100% slipp på barnet i seg, men folk flest har en lei tendens av å forhåndsdømme andre pga det. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen flere her som la merke til kommentarer-feltet uten Gamer.no's artikler først idag? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal jeg være helt ærlig aner jeg ikke hva du snakker om Anden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Trykk på en av artiklene på Gamer.no. Scroll ned til bunnen av siden. Der ser du at det har kommet opp en oversikt over kommentarene vi har postet her på forumet. Noe ala diskusjon.no. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ja jeg la faktisk merke til det da jeg leste det nye blogg-innlegget fra Gamescom. Tenkte ikke mer over det da jeg først trodde det var en bug eller noe lignende. Meg og mine data-kunnskaper, jeg gremmes.. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så det var noe rart der nede, så jeg bestemte meg for å scrolle videre forbi annonsen. Mangler bare et kommenterings-felt nå, så er vi i boks. Selv om det å trykke på linken til forumet ikke er så mye stress akkurat. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kan ikke påstå noe annet nei, men det hadde vært en fin mulighet for de som bare vil legge igjen en "kjapp beskjed" (folk som egentlig er på jobb osv). Litt hjelp for folk som egentlig burde gjøre det de egentlig skal gjøre kan man vel si. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jepp. Du har 42 poster idag, Snurreleif. Det er ikke verst på 1 time og 5 minutter Endret 18. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Oi da va den funksjonen også kommet. Har savnet den. Mangler bare en oversikt over utslippsdatoer nå så er ting i boks. Edit: Har du tellt dem Villanden? :o Endret 18. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Savner mest bildegalleri for spill. Det har vært et lite savn siden splittelsen i januar. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jepp. Du har 42 poster idag, Snurreleif. Det er ikke verst på 1 time og 5 minutter Hvis det står at jeg kun har vært på Gamer.no i en time og 5 minutter i dag, må det være en feil. Jeg har vel vært "av og på" Gamer.no siden jeg sto opp for 13-14 timer siden. Men hvis jeg har postet 42 (heeey!) poster i løpet av 1 time og 5 minutter, må jeg kjede meg mer enn jeg trodde. Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå