Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ei gammel dame innom jobb idag som skulle kjøpe 40" LED-TV som hun hadde sett på før i sommer. Men så hadde vi satt ned prisen på den siden sist hun var innom så da hun så den nye prisen sa hun "Dere sa ikke det var det en dritt-TV da jeg så på den tidligere i sommer". Jeg prøvde å forklare at det var en knall god TV, men hun bare "Hvis den er så bra som du sier, så hadde folk kjøpt den, og når folk kjøper den, så setter dere ikke ned prisen på den. Altså har dere satt ned prisen for å selge den og det betyr at den ikke selger, så da er det en dritt-TV". Så gikk hun, mens vi i brunevarer fikk oss en fin historie :lol:

Lenke til kommentar

Det er tydelig at resten av dere også er i skole/arbeidsmodus. Har ikke så mye tid til å gjøre hva jeg vil lengre. Det merkes også på en slunken studentlommebok at det er et nytt semester. Er ikke så altfor happy over at jeg svidde av 3000 kr på dette halvårets pensum i dag. :( Men det som derimot er positivt er at vi mot alle odds har en smellvakker kvinnelig spansklærer. Hóla Seniorita, muchos gracias sier bare jeg. :w00t:

 

Så alt i alt har det vært en dag som vipper over på den positive siden.

Lenke til kommentar
Elsk på frikort. Det blir 7500kr/mnd fremfor ca 5000kr/mnd frem til jul. Når jeg begynner å nærme meg grensen på 39.997kr hopper jeg over til vanlig skattekort. Way to boost my starting income.

 

Er det der grenser for skattefrikort er? "Når man overgår skattefrikortet blir man skattet 50% på hver eneste krone over det beløpet det året, mye av dettte får du igjen ved neste selvangivelse"

Det var det visdomen min sa, mente det var sånn jeg.

Lenke til kommentar

Meh, jeg er i dårlig humør pga. skolen var så ekstremt kjedelig at jeg holdte på å åpne vinduet og hoppe ut. Jeg var forberedt på at skole ikke ville være så veldig gøy, men den driten jeg fikk servert i dag tok bort all den motivasjonen jeg hadde...

 

Ellers har jeg vært på seiltrening i dag, og det var ganske gøy, selv om det varte en time lengre en vanlig.

 

On the good side, vi hadde jogging i gymmen på skolen i dag, og jeg var en av de første 8D (Jeg er i EKSTREMT dårlig form, noe som burde si litt :p )

Lenke til kommentar

Jeg dro på skolen og var positivt innsilt, og klar for å takle de utfordringene som kom mot meg.

 

Det klarte jeg ikke. Det værste er at alt er så drit enkelt, og så drit kjedelig. Jeg får 5'ere eller 6'ere i absolutt ALLE fag, og jeg synes det er så enkelt at jeg holder på å krepere.

 

Har diskutert litt med mamma, og hvis det ikke blir bedre innen måneden er slutt kommer vi til å gå til rektor for å finne en løsning.

Drømmen hadde vært å ta ungdomsskolen som privatist :p Det hadde vært helt sinnsykt deilig!

 

Edit: Menneh, jeg legger meg nå. Dere får ha en god natt, og håper dere drømmer fine drømmer :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...