Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du venter heller til nyhetene i flere timer når du "at any time" kan logge på nettet for å fappe?

 

Du egner deg ikke som Troll.

Høhæ? Troll? Jeg? Nå har jeg aldr-... hmmzez. Liek, det var en fyr som sa på msn at værdamene burde ha større pupper. Og jeg liek "why not?" Tenkte bare jeg ville høre litt frisk meningsutveksling om det her.

Lenke til kommentar

Kanskje det er nettopp det som er meningen, så du skal fokusere på været og ikke damenes pupper. Men på den annen side ville de nok fått flere seere, jeg ser for meg at mange fjortiser plutselig ville begynt å følge med på været.

 

EDIT: Hva med manboobs på mannlige værdamer?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Enig med iharal i at værdamene burde ha større pupper. Om det er silikon eller ikke er derimot samma faen, du får ikke tatt på dem uansett :3

 

Egentlig burde alle damer på TV ha store pupper. Og være generelt attraktive. Med mindre det er meningen at de skal være ekle, ofc.

 

Nevn 3 kjente på tv som ikke har store pupper, helst over pubertetsalder.

 

Edit: Krøll med post.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Enig med iharal i at værdamene burde ha større pupper. Om det er silikon eller ikke er derimot samma faen, du får ikke tatt på dem uansett :3

 

Egentlig burde alle damer på TV ha store pupper. Og være generelt attraktive. Med mindre det er meningen at de skal være ekle, ofc.

 

Nevn 3 kjente på tv som ikke har store pupper, helst over pubertetsalder.

Katrine Moholt, Susan Boyle, Jennifer Aniston, Angelina Jolie og Pamela Anderson.

 

Eller... stryk de 3 siste :|

Lenke til kommentar

Når starter det? Likte sesong 1 veldig godt.

 

Nå skal jeg finne senga, faktisk. Tar sikte på å fise gjennom 2 Sopranos-episoder i kveld. Stusselig med 3 timer tid til å gjøre hva jeg vil før jeg legger meg men det går.

 

Dessuten har jeg en gryende følelse av at jeg snart blir forkjøla. Eller er det grynt grynt som har kommet for å ta meg?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...