Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan ikke tenke meg at Lost-spillet er noe særlig bra. Btw, noen som kan gi meg et kort sammendrag av hva som har skjedd i Lost, hoppa ut sånn ca da de fant "The Others" eller hva de nå heter.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 De satt fast på øyen, de kom seg vekk fra øyen, de dro tilbake til øyen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som kjenner noen med downs og føler seg truffet? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg kjenner noen med Downs. Men han er jævlig smart, tror han bare ville ledd. Endret 8. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da er vel den grei.. Forresten, spilt noe Double Agent enda eller? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lakus ligger litt tynt an nå her eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Everytime you can has, God kills a lolcat. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan ikke se noe til han for øyeblikket for å si det sånn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Slapp av. Ingen ferie på den karen. Enda. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Niks, skal spille ferdig de andre spillene jeg driver med først. Jeg klarer aldri starte på et annet spill før jeg fullfører et annet. Kan holde på med et par spill samtidig, men ikke på samme plattform. Mulitplayer er greit, CS og sånt kan jeg spille uansett. Jeg har litt tvangstanker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaja - si ifra om det funker like fett som det gjorde her! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Den alltid like profesjonelle Laland diskuterer enkeltbrukere i tråder. ^_^ Anyhow, noen må joine Halo Wars en gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lakus ligger litt tynt an nå her eller? Det som er så fint er at så lenge jeg holder meg "On Topic" så er det greit Hadde bildet vært Goatse kunne jeg kanskje fått en advarsel, men en liten katt? Gettoutahere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ta det nå med litt humør, er jo bare på moro! Men det bildet var i drøyeste laget. Ærlig talt! Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke trøtt, men føler for å legge meg... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er vel ikke første gang lakus poste bilder som på en veldig glatt og spiss kant. Eller så er det bare jeg som roter. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ha det bilde av når jeg grillet gris e rjo barnematen i forholdt til lakus sitt bilde da! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) __G_O_O_D__N_I_G_H_T_!__ Endret 8. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå