Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blått er ganske tøft. I hvert fall ifølge meg som aldri har hørt om mannen med kjole på hodet.

 

Det gleder meg at du husker hva jeg skriver av og til.

 

Fy pokker jeg er trøtt. Våknet akkurat på det ounktet jeg bør trykke på bussknappen for å signalisere stopp. Samt på bussstoppen heavymetall-rypa går av på Dal. My god, she's one for the books.

Lenke til kommentar
Liker at pollen er så jevn. Sigurd; hadde du ett eller to valgfag ifjor? Jeg har to i år og får visst 5 timer ekstra fri neste år på grunn av det! :D

Jeg kunne velge praktisk eller teoretisk matte + et obiligatorisk andre fremmedspråk. I tillegg kunne man velge et frivillig C-språk. Det sto jeg over.

 

I år har jeg valgt S-matte, sosiologi, samfunnsøkonomi og engelsk som valgfag. Så kommer selvfølgelig det obiligatoriske i tillegg. En matte-variant er kanskje obiligatorisk uansett, jeg er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
S-matte? Jeg begynner å få en gryende følelse av at jeg er stokk dum.

Rangeringen av vanskelighetsgrad er vel omtrent sånn:

 

P1

P2

T1

S1

S2

T2

R1

R2

X

 

S og R kan du ikke begynne med før andre klasse, for å velge R1 må du ha hatt T1 i første klasse. S-matte er forresten samfunnsfaglig matte, det er mye repetisjon fra T1. Jeg hadde T1 i første klasse.

Lenke til kommentar

Ah ok.

 

Fortsatt mer enn hva jeg hadde, som het Y-matte (vi hadde bare 3 rangeringer - X (vanskelig) Z(vanlig) og Y (så "lett" at man måtte ha med lapp hjem for å få godkjennelse av foreldrene. Kuttet ut deler av pensum).

 

Jeg fikk 2 i standpunkt. Fantastisk dårlig i matte, og en total mangel på konsentrasjonsevne hjalp ikke på.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sendt 28 brev til Tv2 om at værdamene burde ha større pupper, men hører de på meg? Neida! Nå går jeg snart til menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg. Noen må få en slutt på dette!
De kan dessverre ikke sette en cupsize-begrensning på et rimelig krevende studie. Du får spandere silikon på gjengen som allerede er det.
Lenke til kommentar

For ikke å snakke om operasjonene når silikonen bestemmer seg for å ta natta.

 

Har nettopp vært og kjøpt meg en ganske så avansert Texas TI - 84 Plus kalkulator. Jeg skjønner ikke en dritt av den, men med 222 siders håndbok skal jeg vel få den til etterhvert.

 

Brukte sikkert halve matte-timene på den type kalkulatorer..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Nå har jeg sendt 28 brev til Tv2 om at værdamene burde ha større pupper, men hører de på meg? Neida! Nå går jeg snart til menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg. Noen må få en slutt på dette!
De kan dessverre ikke sette en cupsize-begrensning på et rimelig krevende studie. Du får spandere silikon på gjengen som allerede er det.

Darn it, Eplefe! Darn it! Sa jeg ikke i går at det ikke skulle være silikon? Det skal være store og ekte pupper. Det kan koste penger, svette og blod. Men vi må alle ofre noe om vi en dag skal få pene værdamer med store, naturlige pupper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...