Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Du var vel borte på bursdagen din, så her kommer en repetisjon på min gratulasjon til deg. Gratulerer med dagen som var, teletubbiekid. Wildheart: Superflink? Gjorde du noe ekstraordinært da, eller var det bare en vanlig dag på jobb? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg var borte på burzdagen min ja, og takk for gratulasjonen =) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Sikkert kult å være i amster på bursdagen sin da. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Villanden: Jeg fikk ingen klager, og klarte å fikse alt som skulle fikses. Det kan være litt komplisert, så jeg er stolt av meg selv. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Happy brusdag ja! Litt på etterskudd men alikevel! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Villanden: Jeg fikk ingen klager, og klarte å fikse alt som skulle fikses. Det kan være litt komplisert, så jeg er stolt av meg selv. Jaja, det høres da ut som en fin arbeidsdag det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har gratulert, men gjør det igjen. *GRATULERER, Tubbie* Hva har du imot furry? (Aner ikke hva det er!) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert kult å være i amster på bursdagen sin da. Det skal jeg love deg at det var^^ Hoohohohoh Happy brusdag ja! Litt på etterskudd men alikevel! Thx Har gratulert, men gjør det igjen. *GRATULERER, Tubbie* Hva har du imot furry? (Aner ikke hva det er!) Takker;D Hva jeg har imot furries? De ødelegger barndommen min og er generelt perverse og ekle. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 God natt folkens. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Legger meg jeg og. God natt, folkens. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ohh en gang må vi legge oss i alfabetisk rekkefølge! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hahaha, før dere legger dere så må dere se denne klassikeren xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ja, Nøtte. Det må vi. ^_^ Blir litt til før jeg legger meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Forresten, er man en dårlig venn hvis man forsøker å lure en kompis til å knulle ei prostituert tranny i fylla på Red Light District, eller går det under akseptable practical jokes? >:3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Stakkars Atsjonas! Vel Tubbie kommer ann på om personen tåler den joken eller ikke... Endret 18. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Han hadde gjort det samme mot meg trur jeg... han er bare ikke kreativ nok^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hmmm Vel var det en pen Tranny da? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Spørs hva du definerer som pen det... poenget er ikke om det var en pen tranny eller ikke, men at vi prøvde å lure han til å knulle ei chick med kuk xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Er RLD gratis? (Jeg vet hva det er ^^) Btw, etter denne lille diskusjonen legger jeg meg ikke. Endret 18. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 RLD er langt ifra gratis. Trur standarprisen var 50 euro elns. Går seff an å prute, men waaaaay too dyrt uansett. Spess med tanke på at jeg mista sånn... 45 euro på denne ferien til en random faen på gata. Finnes også puber der, men de er jo pølsefester uten like. Og for strippeklubben vi fant der kosta det 45 euro for inngang. Da fikk man gratis booze for hele kvelden, men likevel. Expensive-.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå