Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Du er syk! Meget syk! Liker puppene som fyller handa ikke veldig mye mer enn det... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Morsom type du? He he. Det finnes fine kvinner med naturlige pupper der ute som vil bli værdamer! Trust me! Er de smarte nok til å utdanne seg i den retningen? Man må vel faktisk være meteorolog. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Du er syk! Meget syk! Liker puppene som fyller handa ikke veldig mye mer enn det... Da er du rar. Morsom type du? He he. Det finnes fine kvinner med naturlige pupper der ute som vil bli værdamer! Trust me! Er de smarte nok til å utdanne seg i den retningen? Man må vel faktisk være meteorolog. Ja. Men om reglene må endres for at vi skal få renhet i værdam-yrket ser jeg ikke på det som noe stort problem. Det viktigste er vel at seerne får noe fint å se på? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vel jeg har verken papirer på at jeg er normal eller gal så det er det ingen som vet enda! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Vel jeg har verken papirer på at jeg er normal eller gal så det er det ingen som vet enda! Nå går du off-topic. Temaet var værdamer med store pupper. Well now, goot nait. Endret 17. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Elsker avataren din Atsjonas :=Jeg liker din.Woho! Jeg skal snakke om nettforaer, spill og ungdoms vaner på internett 2*2 timer foran 150 lærere! Epic. Win. Nuff said.Har en dell laptop med idiot forsikring!Du trenger det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Og hvorfor mener du det HCG? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Og hvorfor mener du det HCG? Det trenger du ikke tenke på. Jeg kan passe på, jeg. ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ingen kommentar. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Du kan ikke bare starte på alfabetet for så og ikke avslutte! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ehmm...jeg kan ikke alfabetet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Du kan ikke bare starte på alfabetet for så og ikke avslutte! abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæø... I WIN! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ehmm...jeg kan ikke alfabetet? Tenkte jeg skulle si noe om den saken men jeg lot vær å være slem i dag... Det er jo noen som passer på Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Weee marthE og Wildheart her samtidig! Oisann ble en liten dobbelt her... Var litt i ekstase! Endret 17. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Whoohoo... Vi er da her hele tiden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Joda men dte er sjeldent vi er alene sammen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Da var jeg hjemme fra byen, og lapskaus blir fordøyet as we speak. Noe ytterst spennende som har skjedd idag? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Da var jeg hjemme fra byen, og lapskaus blir fordøyet as we speak. Noe ytterst spennende som har skjedd idag? Jeg har vært superflink på jobb i dag! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har kommet hjem fra Amsterdam nå for en time sia, og det var gøøøøøøøy :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå