Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hmmm Eplefe nekter å gi oss damer nøtte leker viktig Snorre lurker tråden for å passe på oss Generelt folk begynner å tenke på senga.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ok, viktig spørsmål som avgjør kveldens utartelse for min del. Fortsette med Overlord? Fortsette med Dead Space på Impossible Mode? Lage ny fil på Oblivion? Prøøøøøve å se om jeg gidder å spille rundt Dead Rising denne gangen bare for å få det gjennomført på en eller annen måte? Prøve å finne ut hvor langt jeg egentlig har kommet i Lost Odyssey? Eller gi fullstendig blanke f. i å spille Kane & Lynch igjen? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Overlord! Yayaya! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Overlord. Nei god natt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Det var det jeg tenkte meg. Men jeg sitter fast så fælt pga de rumperyttende fiskene eller hva søren det er jeg sliter med igjen ._. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Overlord er jo lett da! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Huff da er universitetshverdagen rett rundt hjørnet. Nå må man faktisk begynne å gjøre noe igjen. Men blir nok litt kos også. Gleder meg litt til å ta fatt på Japansk, Gresk; Latin og Spanskstudiene igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Overlord er jo lett da! Overlord er det eneste spillet jeg har, som EGENTLIG er lett, men som jeg sliter i. Ellers bruker jeg å være på den "snobbete" siden når folk sier de sliter i et spill. Understreets suger ._. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Overlord er vel eneste spillet jeg har rundet på relativt kort tid uten store problemer... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Er det noen andre som har bugg på Xfire etterat det kom en melding om en oppdatering? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Nhe har større probemer med firefox om dagen faktisk... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Der var det av med lyset. God natt! :-) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Værdamene burde ha STØRRE PUPPER HAHAHA! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg hører du sier dette... Vel om du spanderer på dem en boobfix så kommer nok ting til å falle mer i din favør! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg hører du sier dette... Vel om du spanderer på dem en boobfix så kommer nok ting til å falle mer i din favør! Nei, nei, nei, nei NEI! De skal være naturlige. Spark alle som jobber der i dag og få inn noen fra Team Aylar og Team Rask. Da snakker vi ekte VÆRDAMER da! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Om du skal ha naturlig så vlle jeg prøvd andre kilder for puppedamer... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Morsom type du? He he. Det finnes fine kvinner med naturlige pupper der ute som vil bli værdamer! Trust me! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Joda men team Aylar og Rask??? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ikke nødvendigvis akkurat der, men et sted der ute. Finnes det rene, ekte kvinner med store, naturlige pupper. Og disse skal bli værdamer og så skal alle med små pupper og silikon fanges i leirer og sultes til døds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå