lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vi er nerder, lolidude, jeg regner med at mange her liker tegneserier. Joa, men syntes det nesten bare webcomics og lett humor fra avisen. Greit det, men ikke det jeg snakker om nå. Kødd? Det var AltF4 som sa han hadde kjole på hodet. Jeg synes det hørtes litt tvilsomt ut, så jeg valgte å interessere meg noe videre for den blå mannen. Ah, takk for informasjonen. AltF4 skjenner jeg mye bedre, så han får hatbrev! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. FFFFFFUUUUUU. Nå får ikke jeg sove inatt. Noen som kan holde meg? Snakk for deg selv. Jeg har ikke fått sovet de siste 5-6 nettene fordi jeg klarte å snuble over Hufsa musikken på nettet. Ah, takk for informasjonen. AltF4 skjenner jeg mye bedre, så han får hatbrev! Om jeg ikke husker HELT feil så er det faktisk en kjole, True story. Endret 17. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. FFFFFFUUUUUU. Nå får ikke jeg sove inatt. Noen som kan holde meg? Husa har traumatisert en hel genrasjon! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Yey, første posten fra den nye leiligheta mi Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Så aktive dere skulle bli nå da... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hvor mange ganger har vi diskutert Hufsa nå? Yey, første posten fra den nye leiligheta mi Ah, damnit! Jeg skulle få den! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 *snip* Jeg trodde jeg kunne stole på deg. Men nå ser jeg hvordan du lever opp til nicket ditt. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hvilken av disse er mest guttete (av veske/ryggsekkene)? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hahaha, søt video. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 En Acer Aspire 5737Z. DEN ER SÅ SØT. Gief feedback! Det er den jeg vurderer å kjøpe. Mac er for dyrt og det meste er dritt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 En Acer Aspire 5737Z. DEN ER SÅ SØT. Gief feedback! Det er den jeg vurderer å kjøpe. Mac er for dyrt og det meste er dritt. Yaaay! Jeg er ikke alene! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hvilken av disse er mest guttete (av veske/ryggsekkene)? Jeg likte den rosa i rutete stoff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 En Acer Aspire 5737Z. DEN ER SÅ SØT. Gief feedback! Det er den jeg vurderer å kjøpe. Mac er for dyrt og det meste er dritt. Skal gi feedback når jeg får testet litt mer. Skal voldta den med Empire: Total War i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Voldta er vel det rette ordet da ja Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hmmm liker ikke voldtekter jeg.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hmmm liker ikke voldtekter jeg.... Jeg liker hvordan jeg nettopp voldtok General Sheridan med Bangaloren min. BOIA! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Er du nøtt til å ha en mening om alt? Sorry, skal snart legge meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vel nå har det seg slikt at jeg er en meningsfylt fyr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Voldta er vel det rette ordet da ja Ikke vær redd, Steam-kontoen min har både STALKER: Clear Sky og Crysis tilgjengelig, så den lille Aceren skal nok få kjørt seg. Snart har jeg overtalt henne til å laste ned Sacred 2 også, hahaa. Vi så nettopp på NES-en til Eplefe. EROTISK 8D - Zealuu Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hva skjer ? mye ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå