ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Et halvt roundhouse kick fra Chuck, og både Tetra og Mr. T ville vært ute for telling. Athene påstår å være sønnen til Chuck. Og det skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Tetra anyday! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) *seng* Natta, kara. (Og deg også, Eple. (og selfølgelig Wildheart.)) Edit: God damn. Glemte Marthe. Natta til deg også. *Banne noe stygt til Gud om at det finnes for mange jenter på internett* Endret 17. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Tetra i "anti-dodraug-uniform" -> Mr.T og Mr.Norris når enn det måtte være. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 HÅHÅHÅHÅÅH! Mr. T leder! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Kristus Laland, hvorfor en så obvious? Ok, nå skal jeg gå. Sannsynligvis mest morsom hvis du har vært i nærheten av The Scout. Ey! Jeg fant den til deg! Hyll meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Få vekk Mr.Blåbær Rohrshach snille deg, det skjærer i mitt tegneserieroman-hjerte å se ham slik. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Få vekk Mr.Blåbær Rohrshach snille deg, det skjærer i mitt tegneserieroman-hjerte å se ham slik. Ser jeg en person til som maser slik gjør jeg ham rosa. Capice? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Få vekk Mr.Blåbær Rohrshach snille deg, det skjærer i mitt tegneserieroman-hjerte å se ham slik. Ser jeg en person til som maser slik gjør jeg ham rosa. Capice? Neeei... Du har samme avatar som jeg har på Twitter, det var der jeg hadde den Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 iharal... Få tilbake svart/hvitt Rorschach. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. iharal... Få tilbake svart/hvitt Rorschach. Skyld på dere selv. Om noen dager er det en rosa Rorschach som møter dere Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Blått er ganske tøft. I hvert fall ifølge meg som aldri har hørt om mannen med kjole på hodet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Få vekk Mr.Blåbær Rohrshach snille deg, det skjærer i mitt tegneserieroman-hjerte å se ham slik. D-du.... du liker tegneserier? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Tror du skal være glad Alan Moore ikke henger på Gamer.no, han er en morsk faen. D-du.... du liker tegneserier? Hell yes, og før du sier noe mer: V for Vendetta, Watchmen, Sin City og 300 er alle basert på tegneserier. Tegneserier er det nye "harry-men-fortsatt-tøft". Endret 17. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. FFFFFFUUUUUU. Nå får ikke jeg sove inatt. Noen som kan holde meg? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vi er nerder, lolidude, jeg regner med at mange her liker tegneserier. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Blått er ganske tøft. I hvert fall ifølge meg som aldri har hørt om mannen med kjole på hodet. THIS IS BLASPHEMY! Aaaargh, selvom det bare var kødd så ble jeg fristet til å skrive verdens lengste hat post. Ta hintet da vel, det hadde vært som om Hufsa skulle vært rød. iharal... Få tilbake svart/hvitt Rorschach. Skyld på dere selv. Om noen dager er det en rosa Rorschach som møter dere Then you must prepare to die! THIS IS SPAAAAAAAAAAAAAAAAAARTA! Tror du skal være glad Alan Moore ikke henger på Gamer.no, han er en morsk faen. Haha, det er sant. Man skal lete lenge etter så grettne gammle geniale anarkister Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Kødd? Det var AltF4 som sa han hadde kjole på hodet. Jeg synes det hørtes litt tvilsomt ut, så jeg valgte å interessere meg noe videre for den blå mannen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Om Shampoo, Snurreleif og lolidude i løpet av 10 minutter klarer å si "unnskyld iharal3, jeg er ydmyk deg" skal jeg beholde avataren blå og ikke endre til rosa. Om dere ikke gjør dette blir'e en rosa Rohrschach med håndveske som møter dere om noen dager. Dere har 10 minutter starting now. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå